  • Data: 2012-03-05 23:01:04
    Temat: Re: Niebezpieczne zdarzenie - gdzie zgłaszacie?
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f552f0e$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale na co?
    > Nie ma obowiązku ustępowanie pieszemu stojącemu na chodniku.

    Ale jak zrobi choć krok to musisz mu ustąpić pierwszeństwa, bo pieszy na
    przejściu ma bezwzględne pierwszeństwo. Po to właśnie jest zapis, że
    zbliżając się do przejścia pieszych musisz zachować szczególną ostrożność.
    Zachowanie szczególnej ostrożności polega właśnie na tym, że w razie wejścia
    pieszego na przejście musisz być w stanie zatrzymać pojazd.