eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
  • Data: 2015-12-30 23:42:03
    Temat: Re: Nie wierzę... (Esinomed InfoView w środku)
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 30.12.2015 22:42, Pszemol wrote:
    > "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:n61d3c$omf$1@dont-email.me...
    >>>> Bo jest zbudowany w sposób nie gwarantujący poprawnego działania.
    >>>
    >>> A dlaczego grube tysiączki miałyby gwarantować poprawne
    >>> działanie skoro klient wie, że kupuje prototyp?
    >>> Co innego gdyby ktoś tym prototypem udawał po kryjomu
    >>> gotowy, seryjny produkt, ale chyba nie o tym chcesz rozmawiać?
    >>> Być może klient któy godzi się na wdrożenie prototypu odniesie
    >>> inne korzyści, wielokrotnie przekraczające wartość pieniędzy
    >>> jaką za prototyp zapłacą, a poprawne działanie przy prototypie
    >>> jest z definicji niejako niegwarantowane... Po to się właśnie
    >>> prototypy robi aby wyłapać potencjalne problemy w produkcie.
    >>
    >> No to jeszcze tzreba by wykazać, że klient wiedział, że dostaje
    >> prototyp i staje sie jakimś betatesterem, a nie klientem posiadajacym
    >> wysokiej klasy sprzęt elektroniki medycznej.
    >
    > Raczej trzeba wykazać że ktoś to przed nim ukrył, bo jak stawiasz
    > taką tezę że od tego sprzętu ktoś wymagał gwarancji poprawnego
    > działania to pokryj to jakimiś dowodami :-)

    Zazwyczaj gdy sprzęt trafia do klienta to po to, żeby mógł być przez
    niego wykorzystywany i do tego celu konieczne jest aby dział poprawnie.
    Sytuacja gdy klient dostaje byle jak poskładaną samoróbkę i świadomie
    się na to zgadza, jest raczej rzadkością. Tak więc należałoby raczej
    wskazac jakieś solidne przeslanki wskazujące na to, że faktycznie klient
    chciał taki badziew. W przeciwnym przypadku przy każdej dyskusji na
    temat jakości jakiegoś produktu, osoba wyrażająca swoją krytyczną
    opinię, musiałaby udowadniać, że klient na prawdę nie chciał bubla.
    Tak jak juz wspomniałem, nie raz widziałem urządzenia automatyki
    przemysłowej podobnie zmontowane z czegoś co się pałęta w szufladzie. I
    zawsze klient kupował to jako pełnowartościowy produkt.

    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: