  • 11. Data: 2011-07-25 20:45:18
    Temat: Re: Nie jeździj szybko i nie gap się!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-25 20:33, Artur Maśląg pisze:

    > No co Ty :) Numer z zeszłego tygodnia - polska miejscowość nadmorska :)
    > Staję przed pasami (jest zielone), ponieważ przede mną korek i gdybym
    > dobił do tego za pasami, to bym miał spore szanse na zastawienie pasów
    > przy zmianie na czerwone. Z tyłu oczywiście trąbienie i okazywanie
    > niezadowolenia :)

    Miałem podobnie - stanąłem przed skrzyżowaniem, bo za skrzyżowaniem
    facet przepuszczał pieszych na pasach. Oczywiście jakiś młodzian w
    zaczął na mnie trąbić...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-07-25 21:29:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 20:45, Grejon pisze:
    (...)
    > Miałem podobnie - stanąłem przed skrzyżowaniem, bo za skrzyżowaniem
    > facet przepuszczał pieszych na pasach. Oczywiście jakiś młodzian w
    > zaczął na mnie trąbić...

    Tak, tylko ja pisałem dodatkowo o kontraście w porównaniu do tego
    co się spotyka za tzw. zagranicą. Jak to mi kolega na CB zapodał:
    koniec uprzejmości, jesteśmy już w Polsce ...

  • 13. Data: 2011-07-25 22:03:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

> [...]

    > dobił do tego za pasami, to bym miał spore szanse na zastawienie pasów
    > przy zmianie na czerwone. Z tyłu oczywiście trąbienie i okazywanie

    Dopóki trąbia, to nie ma problemu. Gorzej, że potrafią na przejściu
    ominąć, bo bez sensu się ktoś zatrzymuje:( Sam się na dwóch pasach w
    jednym kierunku nie zatrzymuję - kiedyś opisałem na grupie co się stało
    i zostałem zjebany. Po tym jak niechcący w ten sposób wystawiłem elkę na
    egzaminie to już się załamałem:(

    Shrek.

  • 14. Data: 2011-07-25 22:12:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:03, Shrek pisze:

    > Dopóki trąbia, to nie ma problemu.

    Fakt, najwyżej skomentujesz, że jakiś burak trąbi...

    > Gorzej, że potrafią na przejściu
    > ominąć, bo bez sensu się ktoś zatrzymuje:(

    Potrafią - patologia...

    > Sam się na dwóch pasach w
    > jednym kierunku nie zatrzymuję - kiedyś opisałem na grupie co się stało
    > i zostałem zjebany. Po tym jak niechcący w ten sposób wystawiłem elkę na
    > egzaminie to już się załamałem:(

    To ja przepraszam - ja się zatrzymuję (w zależności od okoliczności)
    i obserwuję w lusterkach co się dzieje z tyłu. Zdarzyło mi się z rok
    temu wystawić w taki sposób patrol policji - udało im się zatrzymać
    przed pasami :)

  • 15. Data: 2011-07-25 22:28:15
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-07-25 12:51, DoQ pisze:
    > A to ci frustrat [...]

    A to mało takich?
    Sam mam bok jednego samochodu (błotnik, drzwi, drzwi i błotnik)
    przerysowane jakimś kluczem, nożem, czy śrubokrętem przez frustrata,
    którego zdaniem za blisko jego nóg przejechałem manewrując na parkingu
    przy jednym z marketów w Łodzi. Ale wiesz... zniszczenie samochodu to
    czyn o niewielkiej szkodliwości społecznej. :/

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 16. Data: 2011-07-25 22:29:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-25 22:12, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > i obserwuję w lusterkach co się dzieje z tyłu. Zdarzyło mi się z rok
    > temu wystawić w taki sposób patrol policji - udało im się zatrzymać

    Tak robiłem. Ale po tym jak koleś mało co mi nie zgarnął pieszego (sam
    wszedł bez mojej zachęty), to sobie darowałem. Widziałem w lusterku, że
    zapierdala prawym pasem debil (koleś wszedł z wysepki), to wrzuciłem
    prawy kierunek i troszeczkę zjechałem na jego pas mając nadzieję, że mu
    się rozjaśni, że po coś się zatrzymuję. Koleś na klaksonie mało co mi
    lusterka nie stłukł. Pieszy się na szczęście zorietował. Tu na grupie
    mnie zjebali za zajeżdzanie drogi.

    Nie chcę mieć nikogo na sumieniu. Brutalne, ale u nas przepuszczanie
    pieszych, jak jest więcej niż jeden pas, to proszenie się o kłopoty.

    Shrek.

  • 17. Data: 2011-07-25 22:39:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 22:29, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Nie chcę mieć nikogo na sumieniu. Brutalne, ale u nas przepuszczanie
    > pieszych, jak jest więcej niż jeden pas, to proszenie się o kłopoty.

    Przykro mi - ja się nie zgadzam z Twoim podejściem. Będę dbał o
    pieszych (zresztą nie tylko o nich) i kłopoty to mogą mieć
    "mistrzowie". Trudno bym nagle przestał się przed pasami zatrzymywać,
    skoro robię to regularnie, niezależnie od kraju...

  • 18. Data: 2011-07-25 22:47:34
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-25 22:39, Artur Maśląg pisze:

    > Przykro mi - ja się nie zgadzam z Twoim podejściem. Będę dbał o
    > pieszych (zresztą nie tylko o nich) i kłopoty to mogą mieć
    > "mistrzowie".

    Kłopoty będą mieć piesi, nie mistrzowie, przynajmniej piesi
    poważniejsze. Był niedawno wątek:( BTW wiadomo jak się skończył?

    > Trudno bym nagle przestał się przed pasami zatrzymywać,
    > skoro robię to regularnie, niezależnie od kraju...

    Zatrzymuję się jak nie ma dwóch pasów, ewentualnie drugi jest pusty.
    Niestety, w Polsce tak bezpieczniej:(

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-07-25 23:35:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > "Z wyjaśnień złożonych przez zatrzymanego wynika, że działał sam. Osoby
    > poszkodowane nie były ze sobą powiązane. Sprawca wybierał osoby, które w
    > jego mniemaniu mogły mu zagrażać. Powodem było np. to, że ktoś jechał zbyt
    > szybko, bądź patrzył na niego. Sprawca jechał za ofiarą, sprawdzał, gdzie
    > mieszka i potem podkładał ładunki. Z zeznań wynika, że Rafał K. nie chciał
    > nikogo narazić na obrażenia. Jego celem było zwrócenie uwagi na swoje
    > problemy."

    Raz to wyprzodzany usilnie chciał zwrócić moją uwagę miganiem świateł ?

  • 20. Data: 2011-07-26 08:21:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.07.2011 20:45, Grejon pisze:

    > Miałem podobnie - stanąłem przed skrzyżowaniem, bo za skrzyżowaniem
    > facet przepuszczał pieszych na pasach. Oczywiście jakiś młodzian w
    > zaczął na mnie trąbić...

    Cavalino może? On się zawsze śpieszy ;->