  • Data: 2011-02-16 13:25:20
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2011 14:05:39 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    917962.html

    >The coins released "more nickel than pure nickel itself," they found
    >Albo nie znam angielskiego albo mi wychodzi 110% cukru w cukrze...

    Kluczowe slowo jest .... released.

    Uwalnialy. Nikiel to jednak odporny metal, a w stopach niekoniecznie.

    Te zegarki to tez nie dlatego ze niklowe czy niklowane tylko dlatego
    ze ta nierdzewka jakos wiecej niklu uwalnia niz norma dopuszcza.

    A tak swoja droga - w szpitalu montujac proteze stawu biodrowego
    lekarz nie sprawdza czy pacjent nie ma alergii na nikiel.
    I nie wiem - czy teraz takie dobre protezy robia (a jakims dziwnym
    trafem sa tez dostepne "tytanowe"), czy to tylko polska
    bieda-sluzba-zdrowia. Ale zeby nawet nie powiedziec pacjentowi ze
    powinien sobie taki test zrobic na wlasny koszt ?

    J.