  • 51. Data: 2010-10-18 10:54:24
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-16 14:41, to pisze:
    > Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    > publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    dokładnie i to jest przerażające, ja organizator nie ma na to kasy niech
    nie organizuje meczu proste i logiczne. Tak samo jak za zniszczone
    przystanku autobusowe i inne dobra publiczne powinien płacić organizator.

    --
    krzysiek82

  • 52. Data: 2010-10-18 12:57:40
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zdarzało się :) ale mówię to z pozycji zwykłego kierowcy niestety,
    > karetka już jest w lusterkach a nikt nawet nei ruszy do przodu. Ja zawsze
    > myślę - "A jak to po kogoś z moich znajomych?"

    Przerażające jest to, że bardzo często 'miasto' pierdolnie sobie 20cm i
    wyższy krawężnik na który ciężko wjechać z miejsca SUV-em, a nie osobówka.
    Gdzie wtedy mają wszystkie te samochody stojące np. przed światłami wjechać?

  • 53. Data: 2010-10-18 13:16:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-17 20:41, MadMan pisze:

    > Aha, to magicznie już nie jechała ich cała kolumna. Rozumiem.

    Bo ot tak, pojeździć radiowozem na sygnale bez powodu nie można (niby),
    ale jak się zbierze dwóch chętnych i stworzą kolumnę, to proszę uprzejmie.

  • 54. Data: 2010-10-18 17:40:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    WW pisze:

    > Karetce i strażakom tak, ale policji już nigdy.

    I jak trzeba będzie komuś uratować dupsko, to nie pozwolisz dojechać im
    na czas bo kiedyś tam jechali zaspani na mecz?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 55. Data: 2010-10-18 17:43:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > I jak trzeba będzie komuś uratować dupsko, to nie pozwolisz dojechać im na
    > czas bo kiedyś tam jechali zaspani na mecz?

    JP na 100%, to som hamy co nie pozwalajom pic piwa pod
    blokiem!!!!!!JEDENJEDEN!!!!

  • 56. Data: 2010-10-18 17:58:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > JP na 100%, to som hamy co nie pozwalajom pic piwa pod
    > blokiem!!!!!!JEDENJEDEN!!!!

    I CHWDP!!!!!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 57. Data: 2010-10-18 18:34:57
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-18 17:40, DoQ pisze:

    > I jak trzeba będzie komuś uratować dupsko, to nie pozwolisz dojechać im
    > na czas bo kiedyś tam jechali zaspani na mecz?

    Już był tu taki jeden co twardo twierdził, że jak będzie stał na
    czerwonym to karetki nie puści bo nikt go nie będzie zmuszał do łamania
    przepisów.

  • 58. Data: 2010-10-19 18:09:59
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-17 21:01, 'Tom N' pisze:
> [...]
    s%C4%85+u%C5%BCywane+pojazdy+uprzywilejowane+w+kolum
    nach>

    > [Ciach zepsuty cytat]

    > Tu:
    > § 1. Pojazdy uprzywilejowane w kolumnach są używane:
    > [...]
    > 2) w czasie przemieszczania pojazdów Policji, sił zbrojnych, w tym państw
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > obcych, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, straży
    > pożarnej, Straży Granicznej, Służby Więziennej lub Biura Ochrony Rządu -
    > jeżeli jest to niezbędne w związku z wykonywaniem zadań mających na celu
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Tylko, że to nie było niezbędne.

    > A tak na marginesie, to jak tam analogia -- czyli transport mebli, który
    > czujnie wyciąłeś -- przestała pasować?

    Zatem, wg Ciebie transport mebli też powinien odbywać się na sygnale.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 59. Data: 2010-10-19 18:12:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    > I jak trzeba będzie komuś uratować dupsko, to nie pozwolisz dojechać im
    > na czas bo kiedyś tam jechali zaspani na mecz?
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Dlaczego oni o tym nie pomyśleli, nadużywając sygnałów i świateł ?.

  • 60. Data: 2010-10-19 18:42:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WW w <news:i9kfss$k0a$1@node1.news.atman.pl>:

    s%C4%85+u%C5%BCywane+pojazdy+uprzywilejowane+w+kolum
    nach>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Tylko, że to nie było niezbędne.

    To wyłącznie Twoja opinia, której nawet nie potrafisz uzasadnić.

    > Zatem, wg Ciebie transport mebli też powinien odbywać się na sygnale.

    I co mi jeszcze w usta wciśniesz, cytując wybiórczo?
    Przypomnę:
    [1] Okoliczności, w jakich są używane pojazdy uprzywilejowane w kolumnach
    określił właściwy minister

    Widzisz, w rozporządzeniu, które dostałeś na tacy coś o transporcie mebli?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]