  • 1. Data: 2010-10-16 00:47:56
    Temat: Parkowanie pojazdu pod budową.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Witam, zaparkowałem pojazd pod budową. Niestety pech chciał, że mam
    ochlapane prawie całe auto betonem. Jestem tym faktem bardzo
    niepocieszony. Co mogę w tej kwestii zrobić? Macie jakieś pomysły? :)

  • 2. Data: 2010-10-16 07:41:01
    Temat: Re: Parkowanie pojazdu pod budową.
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 16-10-2010 00:47, Filip KK pisze:
    > Witam, zaparkowałem pojazd pod budową. Niestety pech chciał, że mam
    > ochlapane prawie całe auto betonem. Jestem tym faktem bardzo
    > niepocieszony. Co mogę w tej kwestii zrobić? Macie jakieś pomysły? :)

    Umyj auto i nie parkuj "pod" budową.

  • 3. Data: 2010-10-16 10:22:46
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    mi pod budową ochlapali auto farbą
    i teraz mam milion czarnych kropek na aucie
    których nie da się zmyć
    bierze je tylko rozpuszczalnik, który też rozpuszcza lakier auta
    :-((

  • 4. Data: 2010-10-16 10:41:36
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-16 10:22, fuen pisze:
    > mi pod budową ochlapali auto farbą
    > i teraz mam milion czarnych kropek na aucie
    > których nie da się zmyć
    > bierze je tylko rozpuszczalnik, który też rozpuszcza lakier auta
    Może to nie farba a jakiś związek smoło-podobny? Spróbuj masłem (serio).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-10-16 11:54:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 10:41:36 +0200, BartekK napisał(a):

    > Może to nie farba a jakiś związek smoło-podobny? Spróbuj masłem (serio).

    I obowiązkowo masło które ma minimum 82 % tłuszczu a nie żadne masmixy czy
    inne wynalazki przemysłu spożywczego.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2010-10-16 12:21:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-16 11:54, huri_khan pisze:

    > I obowiązkowo masło które ma minimum 82 % tłuszczu a nie żadne masmixy czy
    > inne wynalazki przemysłu spożywczego.
    No tak, zapomniałbym o tym, że dzisiaj "masło" to tylko marketingowa
    nazwa produktu spożywczego, który zawiera wodę, tłuszcze roślinne,
    barwniki, emulgatory, utrwalacze, i może zawierać tłuszcze inne...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2010-10-16 12:51:34
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 00:47, Filip KK pisze:
    > Witam, zaparkowałem pojazd pod budową. Niestety pech chciał, że mam
    > ochlapane prawie całe auto betonem. Jestem tym faktem bardzo
    > niepocieszony. Co mogę w tej kwestii zrobić? Macie jakieś pomysły? :)

    Miałem tak kiedyś, polubić :-(
    Niczym się nie dało bez zniszczenia lakieru.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 8. Data: 2010-10-16 13:27:52
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Filip KK wrote:

    > Witam, zaparkowałem pojazd pod budową.

    Zniszczyli auto to niech płacą, na pewno są ubezpieczeni. Chyba, że to Twoja
    budowa. Oczywiście zakładam, że zaparkowałeś zgodnie z przepisami (czyt. np.
    nie było zakazu wjazdu wynikającego z terenu budowy).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2010-10-16 15:05:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-16 13:27, Arek pisze:

    > Zniszczyli auto to niech płacą, na pewno są ubezpieczeni. Chyba, że to Twoja
    > budowa. Oczywiście zakładam, że zaparkowałeś zgodnie z przepisami (czyt. np.
    > nie było zakazu wjazdu wynikającego z terenu budowy).

    Nie było i nie ma zakazu, zaparkowałem normalnie na chodniku. Między
    samochodem a ich ogrodzeniem pozostawiłem 2 metry przejścia dla ludzi. A
    że kilka metrów dalej wznoszą budynki, to nie moja wina, że nie
    zabezpieczają odpowiednio swojej budowy, że beton leci na samochody
    zaparkowane za ich ogrodzeniem...

    Jak udowodnić, że zniszczyli? Skoro teoretycznie nie zniszczyli? Dopiero
    jak zacznie się drapać ten beton, to można uszkodzić lakier... Jakieś
    może pomysły macie? :)

  • 10. Data: 2010-10-16 15:58:55
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Witam, zaparkowałem pojazd pod budową. Niestety pech chciał, że mam
    > ochlapane prawie całe auto betonem. Jestem tym faktem bardzo
    > niepocieszony. Co mogę w tej kwestii zrobić? Macie jakieś pomysły? :)

    temat przerabiany parę lat temu w Wawie. zgłaszasz na policję i sprawcy i
    jego OC. a jak nie ma to niestety zostaje sąd
    a swoją drogą są specjalne preparaty do zmywania takich rzeczy i nie tylko.
    pytj w sklepach z Karcherami itp
    pzdr
    GL