  • 61. Data: 2010-10-20 12:03:47
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message news:i9kg0n$k0a$2@node1.news.atman.pl...

    > Dlaczego oni o tym nie pomyśleli, nadużywając sygnałów i świateł ?.

    1. Skad wiesz, ze jechali akurat na mecz? Sledziles ich az do stadionu?
    2. Skad wiesz, ze akurat jakis pseudokibol nie napierdalal tam innego
    pseudokibola wyrwana lawka, wiec policja spieszyla sie ich spacyfikowac?
    3. Nie masz wazniejszych problemow w zyciu?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2010-10-20 12:16:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Oct 2010 18:12:02 +0200 osobnik zwany WW wystukał:

    > Dlaczego oni o tym nie pomyśleli, nadużywając sygnałów i świateł ?.

    Włączenie kogutów następuje za zgodą dyspozytora. A więc uzasadnienie
    było skoro ją otrzymali.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2010-10-20 20:09:57
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-19 18:42, 'Tom N' pisze:

    > Widzisz, w rozporządzeniu, które dostałeś na tacy coś o transporcie mebli?

    Ale nie widzę też nic o przewozie policjantów na zabezpieczenie meczu.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 64. Data: 2010-10-20 20:11:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-20 12:16, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 19 Oct 2010 18:12:02 +0200 osobnik zwany WW wystukał:

    > Włączenie kogutów następuje za zgodą dyspozytora. A więc uzasadnienie
    > było skoro ją otrzymali.

    Dyspozytor nie stanowi prawa.

  • 65. Data: 2010-10-20 20:19:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Oct 2010 20:11:03 +0200 osobnik zwany WW wystukał:

    oczywiście, że nie. On je wykonuje.

  • 66. Data: 2010-10-20 21:35:39
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-18 10:54, krzysiek82 pisze:

    > dokładnie i to jest przerażające, ja organizator nie ma na to kasy niech
    > nie organizuje meczu proste i logiczne. Tak samo jak za zniszczone
    > przystanku autobusowe i inne dobra publiczne powinien płacić organizator.

    Czy ja wiem...
    Sprawcami chuligańskich wybryków są konkretni ludzie i w państwie prawa
    właśnie do zadań policji należy zidentyfikowanie i wyłapanie takich
    ludzi, sądy powinny ich ukarać, a prawo powinno być takie żeby bycie
    chuliganem się nie opłacało.

    Takie podejście że "organizator odpowiada" właśnie rozmydla
    odpowiedzialność. Bo organizator nawet zapłaci odszkodowania, wyjdzie na
    swoje i niby wszystko jest w porządku.

    Np. w UK gdzie chuligaństwo stadionowe było wielkim problemem, rezultat
    dało właśnie odejście od odpowiedzialności zbiorowej i postawienie na
    odpowiedzialność indywidualną sprawców, egzekwowanie wysokich kar i
    zapanował spokój.

  • 67. Data: 2010-10-21 03:35:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    >
    > Takie podejście że "organizator odpowiada" właśnie rozmydla
    > odpowiedzialność. Bo organizator nawet zapłaci odszkodowania, wyjdzie na

    Organizator nie powinien płacić odszkodowań za sklepy itp. bo nie on je
    dewastuje. Ale skoro dzieje się to w związku z jego imprezą i nie potrafi
    nad tym zapanować to niestety, ale taka impreza nie powinna być
    organizowana.

    --
    ignorance is bliss