-
X-Received: by 10.157.11.120 with SMTP id p53mr80982otd.19.1479996756903; Thu, 24 Nov
2016 06:12:36 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.11.120 with SMTP id p53mr80982otd.19.1479996756903; Thu, 24 Nov
2016 06:12:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca1.
giganews.com!nntp.giganews.com!p16no658080qta.1!news-out.google.com!j8ni2644qtc
.0!nntp.google.com!p16no658076qta.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
egroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 24 Nov 2016 06:12:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o16ihl$bl4$3@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=157.203.176.132;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 157.203.176.132
References: <o11loi$mov$1@mx1.internetia.pl> <o1272f$hjl$1@news.chmurka.net>
<o1291v$f13$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o13odr$j63$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<o1408o$r42$1@node1.news.atman.pl> <o141b4$u79$6@node2.news.atman.pl>
<o142ft$tcr$1@node1.news.atman.pl> <o1446g$47p$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<o14g9u$ahg$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<o16d9u$bl4$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<o16ihl$bl4$3@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Nic prostszego ...
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 24 Nov 2016 14:12:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 124
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593547
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 24 listopada 2016 12:22:30 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 24.11.2016 o 11:24, s...@g...com pisze:
>
>
> >> Dyskutujemy - dla mnie blokowanie lewego pasa (nieważne ile jedziesz -
> >> może być i 160@140) jest objawem buractwa. Jeśli dla ciebie to objaw
> >> wyższej kultury, to się nie dogadamy;)
> >>
> >
> > Dla mnie również. Ale to że pojawiają się pojedynczy buracy nie uzasadnia
postulowania zmian globalnych.
>
> Ale to nie są pojedyncze przypadki -
Moja próbka z ostatnich 100kkm mówi ze jednak pojedyncze. W ciągu 4-5h trasy trafiają
się 2 może 3 przypadki na jakies 500 lub więcje samochodów jakie mnie wyprzedzają lub
ja wyprzedzam.
Dla mnie sa pojedyncze. Może gdzieś indziej jest wieksze buractwo ale wokół mnie
nie...
> generalne tirmani wiszą na cbkach a
> i bez tego nie jest to jakieś rocket science, żeby się z tempomatu
> wypiąć, jak cię drugi duży mobilek wyprzedza.
Tu podobnie. Jak siedze za ciężarówką to czasem 200km robie za ta sama. I zazwyczaj
wybieram te szybsze. Czyli zaliczam sporo manewrów wyprzedzania.
I statystyka podobna do tej tyczącej sie osobówek.
> Ja nawet jak jade 160 ale widzę że mi się ktoś się z tyłu zbliża to
> prędzej przyhamuje do 150 niż urządzę sobie wyścig z tym co 150,
> blokując tego co dwie paczki. Generalnie jak nie muszę bardzo hamować,
> to zawsze najpierw puszczę tego szybszego z tyłu, mimo że jakbym go
> olał, to raczej ciężko byłoby to określić wymuszeniem.
>
Bo to nie wymuszenie, nawet ciężko by ni było.
Jeżdze podobnie ale nie wymagam od innych aby jezdzili tak sprawnie jak ja.
Jak nie umią to lepiej jak jada równo niż jakby mieli mi sie na prawy wbijac bez
popatrzenia powodowani strachem przed tymi z tyłu...
> > Zauważ że nikt nie usprawiedliwia blokowania pasa u nas.
>
> Jak nie, jak tak? Piszemy że ktoś sobie jedzie 110 a przed nim pusto
> lewym pasem i że moim zdaniem to skrajne buractwo, a ty pytasz czy mi
> się coś stanie jak też sobie 110 pojadę? Co to jest jak nie
> usprawiedliwianie buractwa?
>
Doczytaj tam wczesniej, nie o takiej sytuacji pisałem. Oczywiste jest że buractwo
jakie opisałeś ty jest buractwem. Ale ja miałem na mysli sytuacje inną.
Doczytaj. Hint: Trasa zatłoczona.
> > Oczywiście że masz rację. Tyle że jak jest tłok to nie ma zmiłuj sie. Są 2 pasy i
albo jedziesz 90 z cieżarówkami albo ile z resztą uzytkowników dróg?
> > Jesteś w stanie wskazać współdzielona predkość będącą kompromisem?
>
> Proste - Rozwinięciem starej buddyjskiej zasady, że jak cię wyprzedzają
> prawą stroną to prawdopodobnie jesteś na złym pasie jest , że jak przed
> toba jest pusto a za tobą pełno, to znaczy że prawdopodobnie jedziesz
> złym pasem.
>
A to racja. Tyle że lolek przepisów nie łamie, A przynajmniej trudno linijke
przyłozyc i stwiedzić czasem że powinien zjechać na prawy i tam sie kisić bo nikt go
spowrotem na lewy nie wpusci.
Czasem tak sie trafia.
Mimo że obserwuje dosyc sprawną współpracę na drodze to czasem ci z tyłu na prawym
maja w nosie że ty na lewym mu ustapiłeś i teraz na prawym masz przed soba ciężarówkę
i bedziesz musiał zwolnić.
To może nawet ci sami co robia zator na lewym...
Tak czy siak, w mojej ocenie przypadki pojedyncze. Nie reguła.
> > I własnie mi sie wydaje ze to o te granice sie toczy dyskusja a nie o sam fakt
wystąpienia "blokowania pasa".
>
> Jak dla mnie kryterium jest takie, że jak inni są przed tobą, to znaczy
> że jest ok, albo przynajmniej "we didn't start the fire". A jak przed
> tobą jest pusto, a za tobą pełno, to znaczy że jesteś na złym pasie. Jak
> prawy jest wolny a ty na lewym, to również z zasady jesteś na złym pasie
> (sprawdzić czy nie rozbiegówki, samochód na pasie awaryjnym, czy trawy
> po prawej nie koszą lub nie masz innego powodu, żeby akurat być na lewym)
>
> I to jest podstawowa zasada. A potem można się doktoryzować.
>
>
Zasada dobra. I popieram ją. Ale jestem bardziej wyrozumiały dla matołków przed i za
mną.
Mysle ze idzie ku lepszemu ale bez edukacji medialnej i propagowaniu spokojnej ale
żwawej jazdy sie nie obejdzie...
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.16 15:51 Shrek
- 24.11.16 17:29 Cavallino
- 24.11.16 19:37 masti
- 24.11.16 20:16 J.F.
- 24.11.16 20:30 masti
- 24.11.16 20:33 Shrek
- 24.11.16 21:08 Uncle Pete
- 24.11.16 22:02 z
- 25.11.16 12:06 s...@g...com
- 25.11.16 13:48 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=