eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNic prostszego ...Re: Nic prostszego ...
  • Data: 2016-11-24 12:22:29
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 24.11.2016 o 11:24, s...@g...com pisze:


    >> Dyskutujemy - dla mnie blokowanie lewego pasa (nieważne ile jedziesz -
    >> może być i 160@140) jest objawem buractwa. Jeśli dla ciebie to objaw
    >> wyższej kultury, to się nie dogadamy;)
    >>
    >
    > Dla mnie również. Ale to że pojawiają się pojedynczy buracy nie uzasadnia
    postulowania zmian globalnych.

    Ale to nie są pojedyncze przypadki - generalne tirmani wiszą na cbkach a
    i bez tego nie jest to jakieś rocket science, żeby się z tempomatu
    wypiąć, jak cię drugi duży mobilek wyprzedza. I nikt by z tego powodu
    szat nie rozdzierał, ale im się wypinać lejców nie chciało i twierdzili,
    ze "morda w kubeł, bo im wolno i bez tego będą dwa dni na stacji
    kiblować zamiast z żona tego...bo im pięciu minut przed weekendem
    zabraknie - (nic dziwnego, że tak nonszalanckto traktują przejazdy
    kolejowe);)" No i tą kulturą osiągnęli tyle, że już im na przykład na A2
    nie wolno. Więc wynieśli swoją kulturę na wyższy poziom i teraz
    urządzają wyścigi slimaków nie dlatego że im wolno, bo już nie, ale
    dlatego że mogą i możesz im skoczyć. No to jak ktoś z taką kulturą
    wyjeżdzą... Nie to nie jest kulturalne zachowanie.

    Ja nawet jak jade 160 ale widzę że mi się ktoś się z tyłu zbliża to
    prędzej przyhamuje do 150 niż urządzę sobie wyścig z tym co 150,
    blokując tego co dwie paczki. Generalnie jak nie muszę bardzo hamować,
    to zawsze najpierw puszczę tego szybszego z tyłu, mimo że jakbym go
    olał, to raczej ciężko byłoby to określić wymuszeniem.

    > Zauważ że nikt nie usprawiedliwia blokowania pasa u nas.

    Jak nie, jak tak? Piszemy że ktoś sobie jedzie 110 a przed nim pusto
    lewym pasem i że moim zdaniem to skrajne buractwo, a ty pytasz czy mi
    się coś stanie jak też sobie 110 pojadę? Co to jest jak nie
    usprawiedliwianie buractwa?

    > Oczywiście że masz rację. Tyle że jak jest tłok to nie ma zmiłuj sie. Są 2 pasy i
    albo jedziesz 90 z cieżarówkami albo ile z resztą uzytkowników dróg?
    > Jesteś w stanie wskazać współdzielona predkość będącą kompromisem?

    Proste - Rozwinięciem starej buddyjskiej zasady, że jak cię wyprzedzają
    prawą stroną to prawdopodobnie jesteś na złym pasie jest , że jak przed
    toba jest pusto a za tobą pełno, to znaczy że prawdopodobnie jedziesz
    złym pasem.

    > I własnie mi sie wydaje ze to o te granice sie toczy dyskusja a nie o sam fakt
    wystąpienia "blokowania pasa".

    Jak dla mnie kryterium jest takie, że jak inni są przed tobą, to znaczy
    że jest ok, albo przynajmniej "we didn't start the fire". A jak przed
    tobą jest pusto, a za tobą pełno, to znaczy że jesteś na złym pasie. Jak
    prawy jest wolny a ty na lewym, to również z zasady jesteś na złym pasie
    (sprawdzić czy nie rozbiegówki, samochód na pasie awaryjnym, czy trawy
    po prawej nie koszą lub nie masz innego powodu, żeby akurat być na lewym)

    I to jest podstawowa zasada. A potem można się doktoryzować.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: