-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nic prostszego ...
Date: Thu, 24 Nov 2016 12:22:29 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 56
Message-ID: <o16ihl$bl4$3@node2.news.atman.pl>
References: <o11loi$mov$1@mx1.internetia.pl> <o1272f$hjl$1@news.chmurka.net>
<o1291v$f13$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o13odr$j63$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<o1408o$r42$1@node1.news.atman.pl> <o141b4$u79$6@node2.news.atman.pl>
<o142ft$tcr$1@node1.news.atman.pl> <o1446g$47p$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<o14g9u$ahg$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<o16d9u$bl4$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1479986549 11940 83.142.198.226 (24 Nov 2016 11:22:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Nov 2016 11:22:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.0
In-Reply-To: <4...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593537
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.11.2016 o 11:24, s...@g...com pisze:
>> Dyskutujemy - dla mnie blokowanie lewego pasa (nieważne ile jedziesz -
>> może być i 160@140) jest objawem buractwa. Jeśli dla ciebie to objaw
>> wyższej kultury, to się nie dogadamy;)
>>
>
> Dla mnie również. Ale to że pojawiają się pojedynczy buracy nie uzasadnia
postulowania zmian globalnych.
Ale to nie są pojedyncze przypadki - generalne tirmani wiszą na cbkach a
i bez tego nie jest to jakieś rocket science, żeby się z tempomatu
wypiąć, jak cię drugi duży mobilek wyprzedza. I nikt by z tego powodu
szat nie rozdzierał, ale im się wypinać lejców nie chciało i twierdzili,
ze "morda w kubeł, bo im wolno i bez tego będą dwa dni na stacji
kiblować zamiast z żona tego...bo im pięciu minut przed weekendem
zabraknie - (nic dziwnego, że tak nonszalanckto traktują przejazdy
kolejowe);)" No i tą kulturą osiągnęli tyle, że już im na przykład na A2
nie wolno. Więc wynieśli swoją kulturę na wyższy poziom i teraz
urządzają wyścigi slimaków nie dlatego że im wolno, bo już nie, ale
dlatego że mogą i możesz im skoczyć. No to jak ktoś z taką kulturą
wyjeżdzą... Nie to nie jest kulturalne zachowanie.
Ja nawet jak jade 160 ale widzę że mi się ktoś się z tyłu zbliża to
prędzej przyhamuje do 150 niż urządzę sobie wyścig z tym co 150,
blokując tego co dwie paczki. Generalnie jak nie muszę bardzo hamować,
to zawsze najpierw puszczę tego szybszego z tyłu, mimo że jakbym go
olał, to raczej ciężko byłoby to określić wymuszeniem.
> Zauważ że nikt nie usprawiedliwia blokowania pasa u nas.
Jak nie, jak tak? Piszemy że ktoś sobie jedzie 110 a przed nim pusto
lewym pasem i że moim zdaniem to skrajne buractwo, a ty pytasz czy mi
się coś stanie jak też sobie 110 pojadę? Co to jest jak nie
usprawiedliwianie buractwa?
> Oczywiście że masz rację. Tyle że jak jest tłok to nie ma zmiłuj sie. Są 2 pasy i
albo jedziesz 90 z cieżarówkami albo ile z resztą uzytkowników dróg?
> Jesteś w stanie wskazać współdzielona predkość będącą kompromisem?
Proste - Rozwinięciem starej buddyjskiej zasady, że jak cię wyprzedzają
prawą stroną to prawdopodobnie jesteś na złym pasie jest , że jak przed
toba jest pusto a za tobą pełno, to znaczy że prawdopodobnie jedziesz
złym pasem.
> I własnie mi sie wydaje ze to o te granice sie toczy dyskusja a nie o sam fakt
wystąpienia "blokowania pasa".
Jak dla mnie kryterium jest takie, że jak inni są przed tobą, to znaczy
że jest ok, albo przynajmniej "we didn't start the fire". A jak przed
tobą jest pusto, a za tobą pełno, to znaczy że jesteś na złym pasie. Jak
prawy jest wolny a ty na lewym, to również z zasady jesteś na złym pasie
(sprawdzić czy nie rozbiegówki, samochód na pasie awaryjnym, czy trawy
po prawej nie koszą lub nie masz innego powodu, żeby akurat być na lewym)
I to jest podstawowa zasada. A potem można się doktoryzować.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.16 15:12 s...@g...com
- 24.11.16 15:51 Shrek
- 24.11.16 17:29 Cavallino
- 24.11.16 19:37 masti
- 24.11.16 20:16 J.F.
- 24.11.16 20:30 masti
- 24.11.16 20:33 Shrek
- 24.11.16 21:08 Uncle Pete
- 24.11.16 22:02 z
- 25.11.16 12:06 s...@g...com
- 25.11.16 13:48 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=