  • 31. Data: 2009-12-23 06:55:44
    Temat: Re: Niby największe zdjęcie cyfrowe. Jak było to sorki
    Od: "quent" <x...@x...com>

    news:hgrbd4$8dq$1@news.onet.pl...

    > genialna... czy ktokolwiek zajrzy tam drugi raz po 4 minutach
    > przeglądania?

    Kuzwa no...
    Bylem kiedys w Londynie i wszedlem na London Eye. Fajnie, genialnie ale juz
    wiecej nie mam na to ochoty.
    Znaczy do dupy w ogole to kolo - zlikwidowac! ;-)

    Ja nie wejde ale polece znajomym a znajomi innym jak im sie spodoba widok...
    tak to ma dzialac... promocja czyli zaistnienie w swiadomosci odbiorcy,
    chocby przez kilka minut.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2009-12-23 17:05:43
    Temat: [OT] Niby największe...
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Jakub Jewuła napisał(a):

    > Pokazali po prostu kto ma wiekszego i na tym koniec ;)

    Przychodzi mąż do domu i kładzie na stole 100 zł.
    - Skąd masz? - pyta żona.
    - Wygrałem konkurs na największego ptaka.
    - Co ty, wyciągnąłeś całego członka przy ludziach?
    - Nie całego, tylko tyle, żeby wygrać.

    ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 33. Data: 2010-01-06 03:19:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 21 of Dec 2009 11:09, Jakub Jewuła wrote:

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > "TO" skasowac i znalezc ciekawsze miejsce do ustawienia aparatu.
    >
    > Na tym zdjeciu gorna polowa to niebo "na blache", dolna 1/4 nieciekawy
    > dosc bliski plan a na srodku tez nic specjalnego nie ma.

    Mnie ciekawiło, czy niedopałki leżą na parkingu. Leżą.

    > Pokazali po prostu kto ma wiekszego i na tym koniec ;)

    Chyba tylko o to chodziło. Jazda szybka a nie figurowa.

    --
    nb