  • Data: 2015-06-07 12:20:13
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-06 o 22:01, Michal Lukasik pisze:

    > Co nadal nie jest wielkim dramatem. I tak używanie takiego kompa będzie
    > dużo wygodniejsze niż z tylko jednym HDD.

    A to już tylko dla takich jak ty.
    Normalni ludzie chcą kupić, zainstalować i używać a nie
    bawić się w pilnowanie coby miejsca nie zbrakło bo
    kupili za mały.

    > Po pierwsze nie proponuję tego każdemu. Po drugie to jeden jedyny
    > przypadek kiedy brak pagefile utrudnił (bo nie uniemożliwił) mi
    > korzystanie z W7 - IMO daleko tu do "rzeźbienia w gównie".

    Ale ten przypadek ewidentnie nie kwalifikuje się do twojego
    rozwiązania, ma za mało RAMu. I to co wyjdzie w efekcie będzie
    właśnie rzeźbieniem w gównie.

    > Ale zawsze i wszystko ma jakieś minusy.
    > Duży SSD ma jeden wielki minus - mianowicie za wysoką cenę. ;D

    I dlatego ludzie mądrzy proponowali alternatywne rozwiązania
    sporo tańsze. Fanatycy SSD potrafią zaoszczędzić jedynie na
    wielkości SSD które jest dla wedle nich wyposażeniem obowiązkowym.

    > Daleki jestem od brania ludzi za naiwniaków i IMO każdy potrafi ocenić
    > jakie ma potrzeby. Jeśli nie to pretensje może mieć tylko do siebie.

    Biorąc pod uwagę twoją radę uważam że jest dokładnie odwrotnie.