  • Data: 2015-06-08 11:54:52
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-07 o 21:04, Michal Lukasik pisze:

    > To jaki użytkownik to "normalny" to kwestia sporna. Ty wolisz
    > "przepłacić" - ja wolę opcję z najlepszym stosunkiem możliwości do ceny
    > i wtedy maksymalnie wykorzystać zasoby i IMO "normalny" użytkownik tak
    > właśnie zrobi.

    Ja nie wolę przepłacić, ja wolę ze sprzętu korzystać a nie
    tracić czas na zabawy w odchudzanie systemu a potem dbanie
    żeby się znowu nie rozrósł.
    A "normalny" użytkownik nie ma naszej wiedzy i nawet jakby
    chciał to nie zrobi bo kwestia "nauczyć się" stanowi dla
    niego barierę nie do przebycia. Stracił by na to jeszcze więcej
    czasu. Mam nadzieję że kiedyś to zrozumiesz i przestaniesz
    to ignorować.

    > W tym przypadku, OS skorzysta z pagefile na HDD (w przypadku Poldka było
    > o przeniesieniu, w przypadku *mojego* kompa było o rezygnacji), który
    > BTW i tak będzie działał szybciej niż w przypadku OS+pagefile na tym
    > samym HDD.

    Czyli masz szybki start i wolniejszą pracę bo swapowoanie
    hamuje system. Naprawdę liczy się dla ciebie tylko start
    i fakt posiadania SSD ?

    > Czyli jakie? Proszę wskaż. Bo jedyne jakie były to by zrezygnował z 4TB
    > i kupił nie większy niż 2TB. To faktycznie taniej! Pozostałe już
    > niekoniecznie, jak choćby 4Kn+upgrade do W8 (notabene jedna z opcji
    > podanych przez... zgadniesz kogo?).

    Nie doczytałeś włożenia dwu dysków ?

    > Skończ "pieprzyć" o fanatyzmie bo jak na razie to ja tu widzę fanatyka,
    > ale w Twojej osobie.
    > Opcja z małym SSD była jedną z kilku jakie podałem obok 4Kn+W8,
    > 512e+Pendrive i 2TB (wyobraź sobie, że o tym też wspomniałem).

    Ale to nie ja fanatycznie przekonywałem że wystarczy 64GB
    a potem nie ja przyznałem że aby to faktycznie wystarczyło
    potrzebna jest i wiedza i poświęcony dodatkowy czas.
    To wyszło od fanatyka udowodniającego że SSD sprawdzi się
    wszędzie i u wszystkich.

    > Ogarnij się i prześledź wątek jeszcze raz.

    Ty nawet wątku nie musisz czytać, przeczytaj ale ze zrozumieniem
    to co napisałem w tym i poprzednim poście. Lub odpuść skoro to
    cię przerasta.