  • Data: 2015-06-11 23:34:44
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 17:24, 2late pisze:

    > Moze faktycznie cos zle zrobilem.
    > Z tego co pamietam, to sciagalem mase danych (faktycznie skryptem),
    > wypalalem iso (obraz) i trzeba to chyba potem zainstalowac na kazdym
    > komputerze tak?
    > Jako ze u mnie to wszystko sie odnosi do witualnych maszyn, kilkanascie
    > windowsow XP, 7, 8, troche starych jak 95, 98, 2000 wlasciwie wszyskie
    > Windowsy, to wydawalo mi sie to juz normalnie automatycznie aktualizowac.

    Masz 3 opcje:
    - płyta CD/DVD
    - USB
    - katalog instalacyjny

    Ja najczęściej używam zapisu do katalogu, później z tegoż katalogu
    uruchamiam skrypt.
    Przy maszynach wirtualnych to powinno być najszybsze, o ile wirtualka
    podniesie interfejs sieciowy zanim zawoła skrypt.
    A jeśli nie - to wystarczy wirtualce podstawić ISO i też będzie działać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam