  • Data: 2015-06-08 09:27:31
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Lukasik wrote:

    > Czyli wyjaśnia to ostatni punkt składanki. Poldek może sobie
    > zainstalować nowy OS na SSD i w razie "W" trzymać stary "tłusty" OS na
    > 4TB HDD. IMO najlepsze z dostępnych rozwiązań.

    Może mogę, ale - już pisałem parę razy - ODPADA.
    Po pierwsze ZA DROGO to wychodzi. Po drugie równie ważne ZA DUżO
    PINDOLENIA z kombinowaniem, co ma być na tym, co na tamtym, a co i tu i
    tu... Nie mam w ogóle zamiaru tracić czasu i atłasu na zastanawianie
    się, co powinno być na HDD, a co na SSD. Mam ciekawsze rzeczy do roboty.
    A pomysł z dwoma systemami - jeden chudy na SSD, drugi gruby na HDD, to
    już dla mnie choroba umysłowa.