  • Data: 2015-06-10 17:24:33
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/06/15 13:36, Adam wrote:

    > WSUS - sporo zabawy?
    > Może masz na myśli inny program.
    >
    > W WSUS zaznaczasz, dla jakiego systemu (i ewentualnie jakich aplikacji) ma
    > ściągnąć aktualizacje, a później odpalasz skrypt.
    > Komputer się aktualizuje, skrypt w razie potrzeby restartuje maszynę i
    > ponawia aktualizację - aż do końca.
    > A Ty nic nie robisz.

    Moze faktycznie cos zle zrobilem.
    Z tego co pamietam, to sciagalem mase danych (faktycznie skryptem),
    wypalalem iso (obraz) i trzeba to chyba potem zainstalowac na kazdym
    komputerze tak?
    Jako ze u mnie to wszystko sie odnosi do witualnych maszyn, kilkanascie
    windowsow XP, 7, 8, troche starych jak 95, 98, 2000 wlasciwie wszyskie
    Windowsy, to wydawalo mi sie to juz normalnie automatycznie aktualizowac.