  • Data: 2015-06-08 19:24:04
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/15 19:28, Michal Lukasik wrote:

    > O ile WinUpdate to "pryszcz" - sprowadza się do zwiększenie max. rozmiaru
    > plików "proxowanych" to faktycznie z YT co jakiś czas są cyrki, ale to
    > problem wszystkich proxy, poza tym... SOA#1

    Wciaz mam backup i moglbym to przywrocic tylko o ile pamietam, w tym
    cache'u bylo ok 20 MB nieistotnych plikow. Gdzie normalnie 350MB domyslny
    cache w firefox'sie to 350 MB i jest pelny w kilka godzin*.
    Widzialem jakies specjalne skrypty dla sciagania aktualizacji windows
    update ale tez komentarze pod nimi, ze juz nia dzialaja.
    Reszta stron jest z reguly dynamicznie generowana lub po https stad
    wszystko i tak ciagnie pomijajac proxy.
    Szkoda.