  • 51. Data: 2010-10-28 06:45:59
    Temat: Re: Netbook z wmiare dobrym wyswietlaczem???
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > No ale przecież wszystko z logo Apple  jest passe

    > nie ejst passe tylko jest z lekka zbyt mocno ograniczone, przykrojone pod
    > potrzeby niezbyt rozgarniętego przeciętnego usera ale nic ponadto.

    No to ładnie wtopiłem - o ja buc głupi...

    http://members.chello.pl/m.kaluza/airenstwo.jpg
    http://members.chello.pl/m.kaluza/airenstwo2.jpg
    http://members.chello.pl/m.kaluza/airenstwo3.jpg
    http://members.chello.pl/m.kaluza/airenstwo4.jpg

  • 52. Data: 2010-10-28 08:44:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 23:45:59 -0700 (PDT), Czornyj napisał(a):

    > No to ładnie wtopiłem - o ja buc głupi...

> [...]

    No faktycznie, wtopiłeś.

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 53. Data: 2010-10-28 08:55:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No faktycznie, wtopiłeś.

    Rzeklbym "siara" ;)

  • 54. Data: 2010-10-29 09:00:43
    Temat: Glare, bylo: Netbook z wmiare dobrym wyswietlaczem???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2010, Jacek_P wrote:

    > W sumie fajny, mały, tani. TYLKO TEN BŁYSZCZĄCY EKRAN! :(

    http://allegro.pl/folia-matowa-antiglare-monitor-net
    book-laptop-inne-i1291781508.html

    1. Tak, mam (1201 również, kryterium brzmiało: "ma się zmieścić pod
    kartką A4 i mieć możliwie największy ekran", ale nie kosztem
    klawiatury)
    2. Tak, problematycznie przyklejona, a przy próbie poprawiania tylko
    mocniej zepsułem :> (naciągnąłem folię przy podważaniu i krawędź
    już zupełnie "nie trzyma" - tak < 0,5mm "wyszła" mi poza obrys
    krawędź przy jednym rogu, co już powoduje problem z klejeniem,
    rekomenduję odżałowanie paru pikseli przy szacowaniu wymiarów,
    będzie znacznie łatwiej przykleić!)
    3. Tak, za pomocą czegoś takiego klejący dowiaduje się, jak złudne
    jest pojęcie "czyste powietrze" :P, i owszem - mam "mikrobańki"
    w miejscach gdzie są drobinki kurzu (nie wiem, czy osiadłe na
    matrycy czy zgarnięte na folii przy klejeniu)
    9. mimo wszystko - używam, acz od dłuższego czasu "powinienem kupić
    nową folię i poprawić", ale jako że ciągle się nie sprężyłem,
    to i tak jest lepiej, IMO dużo lepiej niż z glare (!)

    Acha, coś jeszcze:
    0. Nie, nie używam do przeglądania zdjęć :P

    x. Nie, nie mam nic wspólnego ze sprzedawcą ani aukcją,
    służy jako przykład.

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2010-10-29 09:07:41
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Sa dwurdzeniowe. Powinny na oko byc szybsze niz jeden procek
    > 1.7GHz. A przynajmniej wszystko powinno byc plynniejsze.
    > Ale to oczywiscie bede chcial sprzewdzic przed zakupem.

    No tak ale pozostaje pytanie co chcesz odtwarzać w HD?
    Prosty mpg wielki ale nie kodowany w sposob skomplikowany
    moze w HD Ready pojdzie natomiast ten sam plik ale zapisany
    jako divx juz nie bo trzeba wiecej mocy na dekodowanie...

    Jezeli chcesz naprawde cos sensownego szukaj w kategorii
    nie netbook ale notebook 13" z procesorem 5 i dwiema
    kartami graficznymi z automatycznym przelaczaniem
    co znakomicie oszczedza energie...
    Znajdziesz tez matowe wyswietlacze podswietlane LEDami...

    Pzdr
    KK

  • 56. Data: 2010-10-29 09:13:10
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Chodzi tylko o przegladniecie nagranego materialu
    > i zrobienie notatek o interesujacych fragmentach,
    > ew. ich wyciecie w VD i zapisanie w osobnych plikach.

    J!!!!

    Zlituj się nad sobą!!!
    Nie rób tego!!!

    Netbook się do tego NIE NADAJE!!!
    To jest do przeglądania internetu i pisania maili!!!
    Tyle i aż tyle!

    Pzdr
    KK

  • 57. Data: 2010-10-30 22:07:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" ia6ut8$8np$...@n...onet.pl

    > netbooki mają najbardziej tandetne ekrany jakie można znaleźć na rynku,
    przynajmniej te tanie do 1500 zł.

    Ja zapłaciłem 739 złotych (na fakturze 789 -- 50 wróciło w postaci
    czegoś na kształt talonu na zakupy) i mam dobry ekran. :)

    > imho to one sie nawet do zwykłej pracy z trudem nadają.

    Po gadzinie można zapomnieć o tym, że taki mały ekranik jest
    jakoś niewygodny. :) Natomiast przesiadka na 15.4" wygląda
    jak przesiadka ma giganta trudnego do opanowania wzrokiem.

    Natomiast dysk (160 GB Hitachi) jest za mały -- choć cichuteńki i zimny. :)

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 .
    . 428
    | 730 09 1112 16 18 . . . 729 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 . 410
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390
    *23 25 *28 393

  • 58. Data: 2010-12-01 23:54:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" ia5r3u$v8a$...@n...onet.pl

    > Czy wogole cos takiego istnieje w przyrodzie?

    Nie chcę czytać całego wątku, więc przepraszam z góry, jeśli
    poruszam to, co już omówiono. IMO ważniejszą rzeczą jest
    dobry program graficzny pokazujący zawartość RAWek -- niż
    dobry monitor tej wielkości, czy raczej małości. :)

    Czy ktoś ma gotowe rozwiązania dla W7 i TotalCommandera
    z jego wtyczkowym podglądem miniaturek?

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395