  • 1. Data: 2010-10-26 07:10:07
    Temat: Sprzedam Lumix G1 z obiektywem.
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Decyzja zapadla - potrzebuje dobre video HD w zwiazku z czym
    sprzedaje Lumixa a kupuje Cwanona ;)

    Gdyby ktos byl zainteresowany:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1292600304

    Jakub

  • 2. Data: 2010-10-26 07:55:10
    Temat: Re: Sprzedam Lumix G1 z obiektywem.
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Decyzja zapadla - potrzebuje dobre video HD w zwiazku z czym
    > sprzedaje Lumixa a kupuje Cwanona ;)
    >
    > Gdyby ktos byl zainteresowany:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1292600304

    550d to doskonały aparat i bije rekordy sprzedaży :) Niemniej, jesli o video
    chodzi, to wkurza mnie sposób włączania przez obrót pokrętła trybów. Jesli
    ktoś naprzemian fotografuje/ filmuje, to jest to bardzo upierdliwe. Polecam
    obejrzeć 7d, tam rozwiązano to znacznie wygodniej.

  • 3. Data: 2010-10-26 18:48:57
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 09:10, Jakub Jewuła pisze:
    > Decyzja zapadla - potrzebuje dobre video HD w zwiazku z czym
    > sprzedaje Lumixa a kupuje Cwanona ;)
    >
    > Gdyby ktos byl zainteresowany:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1292600304

    Ktoś na grupie szukał sprzętu do fotografii z namiotem bezcieniowym. To
    jest chyba naprawdę dobra oferta, skro G9 kosztuje aż 800zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 4. Data: 2010-10-26 19:07:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ktoś na grupie szukał sprzętu do fotografii z namiotem bezcieniowym. To
    > jest chyba naprawdę dobra oferta, skro G9 kosztuje aż 800zł.

    Zgadza sie - w studio sprawdza sie G1 swietnie IMO...

  • 5. Data: 2010-10-26 21:33:37
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Decyzja zapadla - potrzebuje dobre video HD w zwiazku z czym
    > sprzedaje Lumixa a kupuje Cwanona ;)

    Witam,
    Zanim kupisz tego Canona to oglądnij jeszcze:
    http://www.youtube.com/watch?v=kHPaVD0pHpQ
    Wygląda to kiepsko. A55 zdecydowanie lepiej sobie radzi.
    Zdaje się, że chodzi o płynnie zmienianą przysłonę.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-10-27 05:18:02
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wygląda to kiepsko. A55 zdecydowanie lepiej sobie radzi.
    > Zdaje się, że chodzi o płynnie zmienianą przysłonę.

    TO jest akurat test AF na jednej przeslonie ;-)

    Mam zamiar krecic video przy parametrach recznych -
    preselekcji przeslony wlasnie, wiec ew. skokowa zmiana
    przeslony mi nie bedzie przeszkadzac...

    J.

  • 7. Data: 2010-10-29 02:31:59
    Od: "bzzz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ia5usl$98b$...@n...onet.pl...
    > Decyzja zapadla - potrzebuje dobre video HD w zwiazku z czym
    > sprzedaje Lumixa a kupuje Cwanona ;)
    >
    > Gdyby ktos byl zainteresowany:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1292600304
    >
    > Jakub

    No i złomiarz wentuła opchnął obsranego i zasyfionego pansonica jakiemuś
    debilowi bardziej debilnemu od niego i sie cieszy...
    Żałosny szabrownik, niewydzarzony fotopstryk, szemrany biznezłomen - aż żal
    dupę ściska - byłoby śmieszne, gdyby nie aż tak smutne.
    wentuła wymyj pisiora i nie smrodź więcej

  • 8. Data: 2010-10-29 09:17:31
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com>

    On Oct 28, 10:31 pm, "bzzz" <b...@b...pl> wrote:
> [...]
    > dupę ściska - byłoby śmieszne, gdyby nie aż tak smutne.
    > wentuła wymyj pisiora i nie smrodź więcej

    ...ze tez nie zawachales sie uzyc takich slow.
    Powinienes miec troche litosci nad biedakiem.