  • 1. Data: 2010-10-23 18:12:03
    Temat: NEC day - Kraków, 06.11.
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    06.11. w krakowskim RCS szykuje się bardzo fajna impra - NEC day, z
    udziałem p. Wojtka Koska z NEC Display Solutions GmBH, NECzka PA301W
    (pokaz przedpremierowy!!!) i resztą rodziny PA/Spectraview Reference
    (no i ja też będę). Serdecznie zapraszam i gorąco polecam, szczególnie
    że p. Wojtek to naprawdę fachura i ma niesamowitą wiedzę o technologii
    LCD. Ilość miejsc ograniczona, więc rejestrujcie się jak najszybciej!
    http://www.rcs2.pl/webpage/pl/nec-day.html

  • 2. Data: 2010-10-24 20:49:48
    Temat: Re: NEC day - Kraków, 06.11.
    Od: JarekO <j...@g...com>

    On 23 Paź, 20:12, Czornyj <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > że p. Wojtek to naprawdę fachura i ma niesamowitą wiedzę o technologii
    > LCD. Ilość miejsc ograniczona, więc rejestrujcie się jak

    ajjjjjj..... Krakow.... a do Poznania sie nie wybierzecie? :(
    pozdrawiam
    NEC-fanboy dolph ;)))

  • 3. Data: 2010-10-25 10:39:46
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > ajjjjjj..... Krakow.... a do Poznania sie nie wybierzecie? :(
    > pozdrawiam
    > NEC-fanboy dolph ;)))

    Niestety - trudno powiedzieć, ale bądźmy dobrej myśli. First we take
    Manhattan, then we take Berlin ;)

  • 4. Data: 2010-10-26 10:16:17
    Od: asphericall <a...@g...com>

    On 23 Paź, 20:12, Czornyj <m...@c...pl> wrote:
    > 06.11. w krakowskim RCS szykuje się bardzo fajna impra - NEC day, z

    A wybiera się może ktoś z Katowic?

  • 5. Data: 2010-11-02 07:16:46
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 11:12:03 -0700 (PDT), Czornyj napisał(a):

> [...]
    > że p. Wojtek to naprawdę fachura i ma niesamowitą wiedzę o technologii
    > LCD. Ilość miejsc ograniczona, więc rejestrujcie się jak najszybciej!

    W północnej części naszego kraju też zyją ludzie, którzy byliby b.
    zainteresowani. :-)
    Np. Toruń to bardzo piękne miasto. ;-)

    Ciągle tylko południe i południe.

    --