    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Netbook do zdjec
    Date: Wed, 24 Jun 2009 19:14:23 +0200

    Mikolaj Tutak wrote:
    > Haaaa dobre pytanie. To jest dosyc trudne bo maly jest master duzy
    > slave, chyba ze podlaczysz cos pod gniazdo ZIF (niewlutowane) to wtedy
    > ZIF jest master a mały slave. Gdzies widzialem fotki jak zmienic dysk do
    > Dela Mini 9 aby dobrze dziala na miejscy tego malego (wlasnie chodzilo o
    > sprawy M/S). ZTCP to te dyski mają być "cable select" i to EEE steruje
    > który jest master a który slave.

    No właśnie mam taki problem, że po kupnie runcore komputer nie bardzo chce
    startować - wywala się że nie znalazł mastera (szuka długo i po f1 idzie
    dalej). Oba się wstawiają na slave na dwóch kanałach.

    > AKTUALNIE NIE MA. Sa tylko "preorder", ponadto nie chce mi sie zamawiac
    > ze stanów. Kupie chyba SyperTalenta na SATA, troche wolniejszy ale
    > wysylka z EUR.

    Jak kupowałem to również nie było ich. Następnego dnia już były, dwa dni
    później już nie było itd.. :) Tak że warto po prostu zrobić preorder.

    > Tak, z tym ze gniazda ZIF do 1.8" nie wlutowali.

    Mi go nie potrzeba, ale operacja też nie jest tak trudna :)

    > Aaaaa no a narzut na obsluge plików? Zobacz wykresiki z ATTODiskcośtam ;-)

    No narzut będzie z pewnością, ale pytanie - ile realnie jest? :)

    A na czym jest ten modem? (złącze)

    d.