  • Data: 2009-06-24 10:03:43
    Temat: Re: Netbook do zdjec
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Ja swojego jeszcze nie, ale teraz komputer poszedł w odstawkę, bo tak
    > czasu nie mam. Wiesz może jak im się ustawia który ma być
    > master/slave?

    Haaaa dobre pytanie. To jest dosyc trudne bo maly jest master duzy slave,
    chyba ze podlaczysz cos pod gniazdo ZIF (niewlutowane) to wtedy ZIF jest
    master a mały slave. Gdzies widzialem fotki jak zmienic dysk do Dela Mini 9
    aby dobrze dziala na miejscy tego malego (wlasnie chodzilo o sprawy M/S).
    ZTCP to te dyski mają być "cable select" i to EEE steruje który jest master
    a który slave.

    > IMHO za $119 to nie ma co się zastanawiać i kupić runcore. Po prostu
    > wymiata szybkością, a pojemność również jest niezła.

    AKTUALNIE NIE MA. Sa tylko "preorder", ponadto nie chce mi sie zamawiac ze
    stanów. Kupie chyba SyperTalenta na SATA, troche wolniejszy ale wysylka z
    EUR.

    > Otóż dokładnie to.

    Tak, z tym ze gniazda ZIF do 1.8" nie wlutowali.

    > Jak Ty to mierzysz? Mój sandisk ultra III i II osiągają do 12MB/s.
    > Jest to realny transfer zgrywania rawów.

    Aaaaa no a narzut na obsluge plików? Zobacz wykresiki z ATTODiskcośtam ;-)

    > ...tyle, że dobra komórka. Jedna z moich jest mega wypaśna, ale co z
    > tego jak antena to tam słabiutka :/ Za to motorola i nokia świetnie
    > dają radę. Efektem komórko-palm robi tylko za palma ;)

    Kupilem modem HSDPA w play za 129zł i skasowalem simlocka, akurat na wakacje
    sie przyda.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj