  • Data: 2009-06-28 14:36:53
    Temat: Re: Netbook do zdjec
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Jeśli będzie dobra dokumentacja i narzędzia do obgryzania w7 to
    > zobaczymy. Samo wyłączanie z poziomu systemu to (dla mnie) za mało.
    > Komputer ma wstać w kilkadziesiąt sekund, zwłaszcza netbook, z siecią i
    > wszystkim, co potrzebne do pracy.

    Przy okazji dzisiejszych gryzień się z dyskiem sprawdziłem co, jak i ile.
    8s do pokazania kursora, kolejne trzy do logowania (tu musze wpisać hasło)
    i kolejne 4 do ikonek. Momentalnie mogę kliknąć na start i wejść w mój
    komputer np. (na wolnym dysku musisz na xp czekać). Co do sieci to po
    starcie widzę jak się łączy z widi, zajmuje mu to 2-3 sekundy.
    Podsumowując komputer wstaje w kilkanaście sekund z takim dyskiem i z
    podstawowymi kilkoma narzędziami (ale bez wielkiego cięcia rzeczy). Jako
    że korzystam, a nawet jestem zmuszony do tego z sleep to start dla mnie
    trwa szybciej niż włączenie TV :)

    d.