  • Data: 2009-06-28 14:45:43
    Temat: Re: Netbook do zdjec
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Tutak wrote:
    > http://forum.eeeuser.com/ (na 80% to bylo na tej stronie)
    > Wymiana dysku (tego małego) w EEE901 na Runacore dla Della Mini 9.

    Znalazłem jakiś wątek o "bootbooster" - cokolwiek by to było :) Wprawdzie
    rozwiązania nie zastosowałem, ale wypracowałem swoje ;)
    Ok, wiem na czym polegał mój błąd. Kupiłem Runcore i zmieniłem miejscem z
    starą wolną 16GB. Tam postawiłem partycję logiczną z win7. Stąd BIOS
    szukał sobie jakiejś podstawowej na tym dysku.
    To co dziś zrobiłem to wyciągnąłem Runcore, odpaliłem win xp z 4GB i
    zrobiłem resetowanie dysku runcore przez USB, ale to się nie powiodło,
    zresztą nie musiało. System sobie zapisał, że dyskiem głównym jest
    secondary master (4GB) i po włożeniu Runcore komunikatu już nie było, bo
    na tej czwórce jest partycja podstawowa, a tego tak długo szukał.

    > A dlatego zaprzestalem zabaw z dyskami w EEE901 bo juz mialem dosyc.
    > Kupilem wolny 32GB i trzymam na nim "Program Files" i inne rzeczy
    > których nie zapisuje często.

    A ja się bardzo cieszę z tej wymiany, zdecydowanie warto było, bo szybkość
    jest niesamowita. Mam wrażenie, że łazi to lepiej niż dysk 2,5 z 7200 rpm.
    System niezwykle szybko odpowiada i praca na takim komputerku to
    przyjemność:)

    > Zresetuj ustawienia BIOSu. Ten bios tak ma ze wylaczony dysk znika z
    > listy - fuuuu.

    No nieładnie :) I partycji podstawowych szuka :)

    > No to jak juz powalczysz z M/S to moze tez zamowie ;-)

    To zamawiaj, a przed włożeniem do kompa odpal raz tylko z tym małym
    dyskiem i masz problem z głowy.

    > Sandisk Ultra II
    > NIe wlutowalem, ale mozna to zrobic :]

    Owszem, można. Jak wspominałem, za modem będzie robić moja motorlka. :)
    Jeszcze w mbanku mobile dają 50MB/miesiąc i chyba warto przejść do nich (a
    za minutę 19gr). Chyba to zrobię nawet na swoich dwóch numerach, bo iPlus
    mnie zaczyna odstatnio wpieniać :)

    d.