  • 31. Data: 2017-07-27 17:19:19
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-27 o 15:44, RadoslawF pisze:

    > Spacja jest po to aby trolle nie potrafiące napisać nic merytorycznego
    >
    > miały radochę że mogą mi coś zarzucić.

    Aaa, rozumiem, czyli to tak samo jak specjalnie ujebiesz gównem rękę i
    komuś podajesz a on ci powie że masz rękę od gówna i Ty mu tłumaczysz że
    to dla kogoś innego było.

    Sorry nie wpadłem na to.

    > Aktualizację masz tyle razy ile przewidzi producent, no chyba że
    > jedziesz na piratach i co kwartał instalujesz nową wersję z nowym
    > crackiem.
    > Znowu w systemach darmowych aktualizacja map faktycznie przeważnie
    > leży.
    > Taka uroda darmówek.

    Jakoś nie zauważyłem opóźnień aktualizacji w GM vs AM i jak wiele osób w
    tym wątku potwierdzam tylko że traffic czy informacje o
    utrudnieniach/wypadkach/korkach są znacznie lepsze w GM.

    > Można też zrobić sobie cały system komputerowy w aucie.
    > Tyle że to mało użyteczne dla kogoś kto chce informacji jak
    > nie wie gdzie skręcić lub jeśli źle skręci.

    No ok. Nikt Cie nie zmusza do kombajnu. Lubisz proste narzędzia to sobie
    używaj. Pamiętaj tylko że w w/w przypadku podałem całkiem MERYTORYCZNĄ
    treść że ten kombajn również zawiera w sobie "młotek" i nie jest w
    całosci droższy od zwykłego "młotka". Subtelna różnica?

    > Tylko patrzeć jak to ukrócą, bo korzystasz z czegoś za co nie płacisz
    > (nie zajeżdżając do wymienionego marketu).

    Bredzisz.

    > Rysik na starym urządzeniu oferuje to czego nie ma twoje urządzenie,
    > precyzji wskazania.

    Srania. Po co mi wskazanie czymkolwiek skoro mogę użyć precyzyjnie
    dźwięku (mowy) w czasie kiedy ty szukasz rysika? Na dodatek obecne
    rozwiązanie dotyku w smartfonach stało się megalepsze niż na starych
    urzadzeniach z rysikiem. Najbardziej mnie kiedyś to wkurwiało że palcem
    nie szło pisać na 3,5'' ekranie i trzeba było użyć rysika, który się
    gubił albo łamał czy upadał pod nogi.

    > Radzi sobie. Ale źle się czyta teksty wylewające się na cały ekran.

    Czyli już wiesz jak działa dla mnie spacja przed pytajnikiem.
    Zdumiewające że to załapałeś :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 32. Data: 2017-07-27 17:25:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jul 2017 15:17:49 +0200, w <5979e804$0$657$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    > Thu, 27 Jul 2017 15:03:30 +0200, w
    > <5979e4a9$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    > A ja sobie stoje w garazu podziemnym i musze wiedziec czy wyjechac w
    > prawo, czy w lewo :-)

    Trollujesz? Myślę, że brak sygnału GPS będzie większym problemem...

    > Cala trase trzyma, czy tylko kawalek ?

    Całą.

    > Ano wlasnie.
    > A jak wroce na stara trase, to bedzie kontynuowal, czy sie zatnie na
    > pierwszej zmianie ?

    Będzie kontynuował.

  • 33. Data: 2017-07-27 18:58:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-27 o 17:19, LordBluzg(R) pisze:

    > Aaa, rozumiem, czyli to tak samo jak specjalnie ujebiesz gównem rękę i
    > komuś podajesz a on ci powie że masz rękę od gówna i Ty mu tłumaczysz że
    > to dla kogoś innego było.

    Nie do końca. Tak jak ty piszesz to jest u kogoś kto ma w dupie rozmówce
    i będzie pisać niezgodnie z zasadami bo tak jak mu wygodniej.

    > Sorry nie wpadłem na to.

    Nie tylko na to nie wpadłeś.

    > Jakoś nie zauważyłem opóźnień aktualizacji w GM vs AM i jak wiele osób w
    > tym wątku potwierdzam tylko że traffic czy informacje o
    > utrudnieniach/wypadkach/korkach są znacznie lepsze w GM.

    Ja zauważyłem. Ale zawsze możesz uznać że jak czegoś nie widziałeś
    to nie istnieje.

> [...]
    > treść że ten kombajn również zawiera w sobie "młotek" i nie jest w
    > całosci droższy od zwykłego "młotka". Subtelna różnica?

    Droższy niestety jest.

> [...]
    > urzadzeniach z rysikiem. Najbardziej mnie kiedyś to wkurwiało że palcem
    > nie szło pisać na 3,5'' ekranie i trzeba było użyć rysika, który się

    A teraz rysik zlikwidowali a nawet jak go sobie dokupisz to nie jest
    dużo dokładniejszy od palca.

    > Czyli już wiesz jak działa dla mnie spacja przed pytajnikiem.
    > Zdumiewające że to załapałeś :)

    Zdumiewające to jest to że też załapałeś a nie potrafisz zastosować.
    Wrodzona tępota czy olewanie rozmówcy? ?
    (Dwa pytajniki celowo)

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2017-07-27 19:00:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-27 o 14:54, J.F. pisze:

    >Dlaczego dwie a nie dziesięć?

    Dziesiec to nieglupi pomysl ... ale pamieci zabraklo juz na trzecia, a
    czesto na druga :-P

    >Pod ładowarką?

    Ladowarka sie automatycznie nie podlaczy :-)

    Poza tym moj samsung cos bardzo duzo pradu zre, i to chyba aplikacje
    go wprowadzaja w ten stan, janosika tez o to podejrzewam.
    Wysiadam, janosik sie ladnie wylacza ... a to nie pomaga.

    >No i tak się własnie rozmawia z LAJKONIKIEM :)
    >Dopisek DSP nie dodałem dla siebie ale dla ciebie.
    >Zlałeś to dokumentnie na zasadzie: chujwie co tam nabazgrał,
    >sprawdzać w necie nie będę bo mi to koło chuja lata, lepiej jak
    >nabredzę a jak mi odpowie, to też będę miał głęboko w dupie bo chuja
    >mi zrobi a przecież nie jestem idiotą bo to niemożliwe :)

    DSP to maja wszystkie. kodek BT wymaga :-)

    A myslisz, ze Chinczycy nie wiedza, ze tak trzeba napisac ?

    >Hmm, to tak, jakbyś podawał komuś posmarowaną bułkę z masłem
    >(specjalnie dla niego) ale smarujesz ją po zewnętrznej stronie, bo
    >tak ci się podoba. Przecież jest posmarowana :)

    Az tak ci ta jedna spacja przeszkadza ?
    Ja bym raczej powiedzial, ze posmarowana nozem zabkami, i te zabki
    widac na maselku, no jakzesz tak mozna roboty nie wykonczyc.

    >Nadal nie rozumiesz że piszesz DO KOGOŚ a nie do siebie. No dobra,
    >odpierdalam się bo nie łapiesz. Pewnie masz wyższe IQ niż ja więc to
    >ja nie ogarniam.

    No ba, ja sobie zadaje pytanie po co nam to "ó", a Ty nie :-)

    >No i znów popis niewiedzy :) Ze słuchawką BT z DSP gdzie mikrofon
    >masz kilka centymetrów od ust, nie ma problemu hałasu.

    Ale sluchawki BT nie chce mi sie wlaczac.
    A jak chce, to ona rozladowana jest :-P

    >Kwestia gustu i często zmiany poglądów. Tylko krowa ich nie zmienia.

    No moze, ale troche trudno mi sie przekonac np do trzymania telefonu w
    pionie.
    (w czym dodatkowo pomaga gniazdo ladowarki i interfejs w samsungu).

    A juz nie wszytkie nawigacje potrafia przerzucic panel informacyjny na
    bok, gdy telefon w poziomie.
    W AM mam wybor.
    Co na tym panelu sie pokazuje tez mam wybor - czy chce np pozostaly
    czas jazdy, czy godzine dojazdu.
    I w AM mam 4 pola do ustawienia, a w takim Mapfactor tylko 3.

    Bardzo tez lubie automatyczny zoom - normalnie widze wiekszy obszar,
    przed skretem AM pokazuje skrzyzowanie.
    Nie zawsze to dziala dobrze ... ale w innych nawigacjach dziala
    jeszcze gorzej, albo w ogole nie ma :-)

    Mapy tez ma dosc dokladne, a z Googlem roznie bywa.

    No i lubie to, ze automatycznie nagrywa trase, potem mozna sobie
    zobaczyc jak sie pojechalo.

    >Bo okazała się zła? Niby czytasz ale jakoś tak nie dociera. CAPSLOCKA
    >mam włączyć?

    >Hmm, w GM działa to w automacie. To taka różnica jak pomiędzy
    >skrzyniami biegów (aut-manu). GM najpierw może puścić Ciebie objazdem
    >a kiedy Traffic się zmieni to i trasa się zmieni

    Ok, ale jesli wybralem trase "krotka", to czemu ma nagle przelaczyc na
    "szybka" ?

    >lub zaproponuje inaczej a Ty dokonujesz wyboru.

    Tego jeszcze nie doswiadczylem.

    > Na krótkich trasach to często bez znaczenia. Ponadto (co ma związek
    > z ruchem) w zależności w jakich godzinach chcesz pokonywać trasę to
    > wyniki możesz mieć zupełnie inne w wyborze.

    Tak prawde mowiac, to ciekaw jestem na ile GM i inne nawigacje dobrze
    to robia.
    Bo ruch w okolicach celu moze byc inny w zaleznosci od godziny, a
    godzina przybycia nieznana, bo zalezy od wyboru wczesniejszej trasy.
    Ok, mozna to policzyc w planowaniu trasy, ale mam wrazenie, ze lepsza
    jest metoda "wstecz" niz "naprzod".

    Oczywiscie mozna przeliczyc po drodze i zaproponowac lepszy wariant
    ... ale to moze byc juz za pozno.

    >No wiem. U mnie otwieracz do piwa też leży w jednym miejscu.

    Ale tak jakos te popularniejsze/wieksze miejscowosci wyskakuja na
    poczatku listy.
    W innych bywa gorzej.

    >I często nie znaleźć...

    Kiedys sie wykazalem IQ. Stacji PKP trzeba szukac na ulicy "Dworcowa"
    :-P

    >już pomijam całkowicie Street View + opcje widoku z satelity czego AM
    >nie posiada a to bardzo fanie działa.

    Ale SV na androidzie to chyba inna aplikacja ?

    > No OK nie jest tak szybko aktualizowane ale jest również opcją i
    > oczywiście godziny otwarcia danego miejsca. Odpierdala Ci jechać do
    > ZOO lub innego muzeum o 15:48 to masz wyliczenie czy zdążysz przed
    > zamknięciem.

    No to mi odpierdolilo, wypowiedzialem ... i sie zawiesil :-)
    No i na dobre bydle sie powiesilo - zamkniecie i wystartowanie ponowne
    aplikacji nie pomaga.

    >A w czym problem?

    Dzieki, znalazlem. Wydawalo mi sie, ze nie ma.
    Moze pomylilem z inna, moze kiedys nie bylo, moze nie umialem znalezc.

    >Tutaj działa automat w sensie "dynamiczny" i oczywiście użycie mózgu.
    >GM nie skrzeczy "zawróć" w zdefiniowanej odległości do zawracania,
    >czyli np 5km.

    Ja moge zdefiniowac ile km, czy ma to gdzies zaszyte ?

    >Wyznacza nową trasę i tyle.

    No, moze to i wystarczajace, bede chcial, to sam zawroce.
    Choc przydalaby sie informacja ile strace, jesli nie zawroce. Ale tak
    to nie ma chyba w zadnej :-)

    No i ... jak drogi pozwalaja, to ta nowa trasa bez zawracania powinna
    szybko wprowadzic na stara :-)

    Przy czym AM dokladnie tak samo robi. Tylko traffica nie ma - choc i
    na CE jakis tam jest dostepny.

    >Znam wiele miejsc AM że pierdoli trasę jak tylko może.

    Ja z nia czesto jezdze i zazwyczaj jest jednak dobrze.

    >W GM paluchem na mapie sobie przesunę drogę (1-2sek) i mam opcję
    >cofnij a w AM muszę wklepywać punkty przelotowe.

    O Androidzie mowimy ?
    To widac musze sie nauczyc, bo przesuwanie mi nie dziala.

    A w AM dodanie punktu posredniego nie jest takie trudne ... tylko
    zazwyczaj mi sie nie chce - przeciez nie trzeba nic robic, wystarczy
    pojechac w odpowiednia strone, po paru minutach przestanie sprowadzac
    na zla droge :-)

    >Bo to się tyczy głównie sprzętu. Na starym sprzęcie nowa AM mi tak
    >robiła. Za 50m skręć w prawo...a ja już dawno to przejechałem bo
    >procek nie wyrobił i komunikat podał za późno.

    A to jakis strasznie stary sprzet miales.
    Przeciez na CE to AM smigala i na 200MHz 64MB.

    A Android - 1GB, cztery rdzenie az parza, a GM ciagle zawieszona :-)

    >Yanosika używam w tle bo mnie interfejs jako nawigacji drażni no i

    Polepszaja. Powolutku, ale coraz lepszy.

    >oczywiście brak funkcji głosowych. Ale Ty te funkcje olewasz ciepłym
    >moczem bo słuchawki BT nie podłączyłeś więc nie korzystasz :)

    Akurat adres daje sie glosem wprowadzic.
    Nawet dobrze to dziala ... tylko auto trzeba zatrzymac :-P
    Ale adres najlepiej ustawic przed startem, wtedy jest cicho :-P

    >Obie nawigacje działają w tle i się nie kłócą. Możesz sobie nawet
    >pornole ogladać a GM Ci nagle wyskoczy ze strzałką i komunikatem
    >gdzie masz jechać. Ech... czuję się jakbym rozmawiał z osobą, którą
    >ktoś wybudził ze śpiączki po II WŚ i próbował jej wytłumaczyć że jest
    >coś takiego jak telewizja a on mi o niemym, cz-b kinie opowiada, że
    >lepsze.

    Ja tam lubie widziec mape i praca w tle mi absolutnie nie odpowiada.
    A ze ta janosikowa uwazam za znosna, to ja uzywam i tez lubie widziec
    :-)

    No i dotykamy kolejnego problemu - nawigacja moze i dziala, a potem
    ktos dzwoni i nawigacja znika :-)

    I mowisz, ze pokazuje kolejne manewry ikonkami ?

    >No dobra. Widać że nie używasz tego codziennie.

    Tego nie, bo dwie naraz to sie nie mieszcza wygodnie na wyswietlaczu
    :-)

    J.

  • 35. Data: 2017-07-27 19:18:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A ja sobie stoje w garazu podziemnym i musze wiedziec czy wyjechac w
    > prawo, czy w lewo :-)

    >Trollujesz? Myślę, że brak sygnału GPS będzie większym problemem...

    Mniejszym, bo mozna zgrubnie po wifi, mozna uzyc ostania pozycje, w
    ostatecznosci mozna adres wklepac.

    J.

  • 36. Data: 2017-07-27 19:27:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jul 2017 19:18:49 +0200, w
    <597a207f$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mniejszym, bo mozna zgrubnie po wifi, mozna uzyc ostania pozycje, w
    > ostatecznosci mozna adres wklepac.

    A ostatnia pozycja to gdzie będzie? Chyba już poza garażem...
    Wifi? Ile tam będziesz miał wifi, że pozycję wyznaczy :D
    Adres? A gdzie on będzie?

    Wniosek: troll level max.

  • 37. Data: 2017-07-27 20:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Thu, 27 Jul 2017 19:18:49 +0200, w
    ><597a207f$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    >A ostatnia pozycja to gdzie będzie? Chyba już poza garażem...

    Czyli tam gdzie wyjazd z garazu.
    Choc czesto wyjazd jest w innym miejscu niz wjazd, ale mimo wszystko w
    poblizu i widac :-)

    >Wifi? Ile tam będziesz miał wifi, że pozycję wyznaczy :D
    >Adres? A gdzie on będzie?
    >Wniosek: troll level max.

    Adres masz wpisany w nawigacje jako ostatni punkt docelowy :-P

    J.

  • 38. Data: 2017-07-27 23:15:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jul 2017 20:20:51 +0200, w
    <597a2f0a$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    com...

    > Czyli tam gdzie wyjazd z garazu.
    > Choc czesto wyjazd jest w innym miejscu niz wjazd, ale mimo wszystko w

    No i co ci to da skoro nie wiesz gdzie jesteś? Chcesz jechać na kompas?
    Jeszcze nie widziałem parkingu podziemnego bez "drogowskazów".

    > Adres masz wpisany w nawigacje jako ostatni punkt docelowy :-P

    I z reguły jest on gdzieś 200m dalej?
    Ty w ogóle używałeś nawigacji skoro takie pierdoły piszesz?

  • 39. Data: 2017-07-28 00:23:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:597a1c43$0$15203$65785112@news.neostrada.pl

    > Dziesiec to nieglupi pomysl ... ale pamieci zabraklo juz na trzecia, a
    > czesto na druga :-P

    Ja mogę wymienić kartę pamięci na 64G a zapomniałeś o tytule wątku, który sugeruje
    chyba max 2G w WinCe :>
    Ponadto obecnie mój stary już telefon ma 16G swojej+karta 32G więc nie trolluj mi tu
    po kosmosie bo skoro AM na 4G w wersji europa to spokojnie 10 apek online wejdzie mi
    do możliwej mojej pojemności :>

    > Ladowarka sie automatycznie nie podlaczy :-)

    Ale sprzęt wejdzie w stan uśpienia po wyłączeniu ładowarki. Coś Ci nie idzie z tą
    logiką :)
    Ciągle zapominasz że w Andku idzie wszystko ładnie skonfigurować :)

    > Poza tym moj samsung cos bardzo duzo pradu zre, i to chyba aplikacje
    > go wprowadzaja w ten stan, janosika tez o to podejrzewam.
    > Wysiadam, janosik sie ladnie wylacza ... a to nie pomaga.

    Podejrzewam że masz mało wiedzy jak to sprawdzić i udoskonalić. Przykładowo u mnie
    Samsung NIGDY nie schodzi poniżej 20% baterii. Nigdy. Pilnuje tego moje
    oprogramowanie i dodatkowe alarmy...jeśli (Lama.apk**)Polecam.

    > DSP to maja wszystkie. kodek BT wymaga :-)

    Bredzisz. Wymieniłem przecież firmy. To nie są chińskie. Nie stać mnie na badziewia.

    > A myslisz, ze Chinczycy nie wiedza, ze tak trzeba napisac ?

    J/w

    > Az tak ci ta jedna spacja przeszkadza ?
    > Ja bym raczej powiedzial, ze posmarowana nozem zabkami, i te zabki
    > widac na maselku, no jakzesz tak mozna roboty nie wykonczyc.

    Kurwa. Nie łapiesz że to Ty komuś coś podajesz i nie zachowujesz standardów?
    Nikt Ci nie zabrania pisania w swoim notatniku " ? ? ? ? ? " do usranej śmierci. Pisz
    sobie i czytaj swoje spacje. Równie dobrze możesz zawsze być nie umyty i śmierdzieć.
    Podobno własny smród jest "przeźroczysty" i smierdziel go nie czuje. Co jednak
    ciekawe, to tenże śmierdziel tak samo łyka własny smród jak miły zapach umytego,
    zwykłego człowieka :) W drugą stronę to nie działa, uwierz, sprawdzić też kiedyś
    możesz.

    > No ba, ja sobie zadaje pytanie po co nam to "ó", a Ty nie :-)

    Takie są zasady pisowni, które niosą ze sobą etymologię, kulturę, historię itp. Ty to
    olewasz. Taka wiedza "internetowa" prowadząca do upadku kulturowego. Sorry, nie chce
    mi się tłumaczyć.

    > Ale sluchawki BT nie chce mi sie wlaczac.
    > A jak chce, to ona rozladowana jest :-P

    Pewnie gaci też nie chce ci się wyprać i czekać aż wyschną :)
    No to po co zmieniać? Smrodu nie czujesz więc wszystko OK a gacie są pod spodniami,
    które jeśli nie są brudne a śmierdzą to po co je prać?

> [...]
    > (w czym dodatkowo pomaga gniazdo ladowarki i interfejs w samsungu).
    > A juz nie wszytkie nawigacje potrafia przerzucic panel informacyjny na

    W wielu innych apkach też. Poza tym droga jest głównie w PIONIE/wzdłuż a nie w
    poziomie. Po co mi pobocze, skoro wolę mieć wgląd "do przodu" i horyzont?

> [...]
    > Mapy tez ma dosc dokladne, a z Googlem roznie bywa.
    > No i lubie to, ze automatycznie nagrywa trase, potem mozna sobie

    Yyy, przecież NIGDZIE nie wylkuczyłem że nie masz mieć na pokładzie AM. Wskazuję
    tylko ze WinCE ma takie ograniczenia a stosowanie Andka tylko polepsza wiele opcji,
    których NIGDY nie będzie na WinCE.

    > Ok, ale jesli wybralem trase "krotka", to czemu ma nagle przelaczyc na
    > "szybka" ?

    A dlaczego nie, skoro to często lepiej?

    > Tego jeszcze nie doswiadczylem.

    Spróbuj.

> [...]
    > godzina przybycia nieznana, bo zalezy od wyboru wczesniejszej trasy.
    > Ok, mozna to policzyc w planowaniu trasy, ale mam wrazenie, ze lepsza

    Historii już nie zmienisz, bo się dokonała. Ważny jest stan teraźniejszy i przyszły,
    gdzie masz możliwości wyboru i nie jesteś w "czarnej dupie" bo kiedyś coś źle
    wykoncypowałeś a teraz jest już po zawodach.

    > Oczywiscie mozna przeliczyc po drodze i zaproponowac lepszy wariant
    > ... ale to moze byc juz za pozno.

    j/w

    > Kiedys sie wykazalem IQ. Stacji PKP trzeba szukac na ulicy "Dworcowa"
    > :-P

    No brawo! Pewnie jak szukałeś cmentarza to na Cmentarnej a jak Lidla to na Lidlowej i
    Biedronke znalazłeś na Owadziej :)

    > Ale SV na androidzie to chyba inna aplikacja ?

    Yyy ale co z tego? Mam kombajn i mogę nawet napierdalać w Angry Birds czy w
    Pokemony:) WinCE ma takie opcje?

    > No to mi odpierdolilo, wypowiedzialem ... i sie zawiesil :-)
    > No i na dobre bydle sie powiesilo - zamkniecie i wystartowanie ponowne
    > aplikacji nie pomaga.

    Widocznie starszy sprzęt i niedomaga. Polecam małą inwestycję. Xiaomi ostatnio na
    topie i wymiata (córze kupiłem) i mega zadowolona za 600zł opierdala Fejsy,
    Snapczaty, Pokemony (nawigacja) na baterii przez 3 dni bez ładowania. Dual SIM
    (Areo2) 5'' lekki, cokolwiek. Jakbym jej dał do ręki coś WinCE to by mnie śmiechem
    zabiła.

    > A to jakis strasznie stary sprzet miales.
    > Przeciez na CE to AM smigala i na 200MHz 64MB.

    Kiedyś, w mezozoiku. Teraz to porażka.

    > A Android - 1GB, cztery rdzenie az parza, a GM ciagle zawieszona :-)

    Coś masz niehalo ale nie będę zgadywał.

    > Ja tam lubie widziec mape i praca w tle mi absolutnie nie odpowiada.
    > A ze ta janosikowa uwazam za znosna, to ja uzywam i tez lubie widziec
    > :-)

    Ja gram w Ingress** podczas jazdy, od ponad 2 lat...ale to już znacznie wyższa
    technologia :D

    > No i dotykamy kolejnego problemu - nawigacja moze i dziala, a potem
    > ktos dzwoni i nawigacja znika :-)

    Mi nie znika. Na S5 wyskakuje małe okienko w lewym górnym narożniku z rozmówcą, na
    tle apki.

    > I mowisz, ze pokazuje kolejne manewry ikonkami ?

    Oczywiście. Mowa o Adroid 6.1 bo niżej to trzymam w szufladzie stare sprzęty.

    ** wszystkie nazwy, które wwymieniam do sprawdzenia w google. Nie chce mi się podawać
    linków

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 40. Data: 2017-07-28 00:35:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:old64l$sin$1@node1.news.atman.pl

    > Nie do końca. Tak jak ty piszesz to jest u kogoś kto ma w dupie rozmówce
    > i będzie pisać niezgodnie z zasadami bo tak jak mu wygodniej.
    > Nie tylko na to nie wpadłeś.

    No ok, założę zatem rękawiczki i gazmaskę. W sumie dobrze że mam szybę przed sobą :)

    > Ja zauważyłem. Ale zawsze możesz uznać że jak czegoś nie widziałeś
    > to nie istnieje.

    Huh, podzielisz się wiedzą jakże to lepiej jest w AM na WinCe vs reszta?

    > Droższy niestety jest.

    Hmm, sięgnijmy do źródeł. AM w wresji NA ROK kosztuje 329zł + sprzęt.

    MyPhone 5'' z Android 7 kosztuje 250zł + Areo2 (darmowy internet) 27zł (kaucja) co
    jest droższe?

    > Zdumiewające to jest to że też załapałeś a nie potrafisz zastosować.

    Bredzisz. Dawno temu zmieniłem czytnik. Co jednak ciekawe to podam Ci linka (
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/vw
    vQJvicPN8/VxwEr2gtAQAJ ) i najciekawsze że moja wypowiedź nagle stała się ładnie
    czytelna na tym czytniku ale Twoje spacje przed pytajnikiem nie potrafi skorygować
    żaden czytnik. Ponadto nie zrobiłem tego złośliwie, jak Ty :)

    > Wrodzona tępota czy olewanie rozmówcy? ?
    > (Dwa pytajniki celowo)

    Spróbuj się jebnąć 2x w łeb, też celowo :D