    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <olb07a$p0d$1@node1.news.atman.pl> <olb0i7$miu$1@mx1.internetia.pl>
    <olb3e0$bm$1@node2.news.atman.pl> <olb4lf$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <5979b6e0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <olcepl$eic$1@mx1.internetia.pl>
    <5979cc55$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <olck0h$s8d$1@mx1.internetia.pl>
    <5979e272$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <olcv2g$rna$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 19:00:44 +0200

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-07-27 o 14:54, J.F. pisze:

    >Dlaczego dwie a nie dziesięć?

    Dziesiec to nieglupi pomysl ... ale pamieci zabraklo juz na trzecia, a
    czesto na druga :-P

    >Pod ładowarką?

    Ladowarka sie automatycznie nie podlaczy :-)

    Poza tym moj samsung cos bardzo duzo pradu zre, i to chyba aplikacje
    go wprowadzaja w ten stan, janosika tez o to podejrzewam.
    Wysiadam, janosik sie ladnie wylacza ... a to nie pomaga.

    >No i tak się własnie rozmawia z LAJKONIKIEM :)
    >Dopisek DSP nie dodałem dla siebie ale dla ciebie.
    >Zlałeś to dokumentnie na zasadzie: chujwie co tam nabazgrał,
    >sprawdzać w necie nie będę bo mi to koło chuja lata, lepiej jak
    >nabredzę a jak mi odpowie, to też będę miał głęboko w dupie bo chuja
    >mi zrobi a przecież nie jestem idiotą bo to niemożliwe :)

    DSP to maja wszystkie. kodek BT wymaga :-)

    A myslisz, ze Chinczycy nie wiedza, ze tak trzeba napisac ?

    >Hmm, to tak, jakbyś podawał komuś posmarowaną bułkę z masłem
    >(specjalnie dla niego) ale smarujesz ją po zewnętrznej stronie, bo
    >tak ci się podoba. Przecież jest posmarowana :)

    Az tak ci ta jedna spacja przeszkadza ?
    Ja bym raczej powiedzial, ze posmarowana nozem zabkami, i te zabki
    widac na maselku, no jakzesz tak mozna roboty nie wykonczyc.

    >Nadal nie rozumiesz że piszesz DO KOGOŚ a nie do siebie. No dobra,
    >odpierdalam się bo nie łapiesz. Pewnie masz wyższe IQ niż ja więc to
    >ja nie ogarniam.

    No ba, ja sobie zadaje pytanie po co nam to "ó", a Ty nie :-)

    >No i znów popis niewiedzy :) Ze słuchawką BT z DSP gdzie mikrofon
    >masz kilka centymetrów od ust, nie ma problemu hałasu.

    Ale sluchawki BT nie chce mi sie wlaczac.
    A jak chce, to ona rozladowana jest :-P

    >Kwestia gustu i często zmiany poglądów. Tylko krowa ich nie zmienia.

    No moze, ale troche trudno mi sie przekonac np do trzymania telefonu w
    pionie.
    (w czym dodatkowo pomaga gniazdo ladowarki i interfejs w samsungu).

    A juz nie wszytkie nawigacje potrafia przerzucic panel informacyjny na
    bok, gdy telefon w poziomie.
    W AM mam wybor.
    Co na tym panelu sie pokazuje tez mam wybor - czy chce np pozostaly
    czas jazdy, czy godzine dojazdu.
    I w AM mam 4 pola do ustawienia, a w takim Mapfactor tylko 3.

    Bardzo tez lubie automatyczny zoom - normalnie widze wiekszy obszar,
    przed skretem AM pokazuje skrzyzowanie.
    Nie zawsze to dziala dobrze ... ale w innych nawigacjach dziala
    jeszcze gorzej, albo w ogole nie ma :-)

    Mapy tez ma dosc dokladne, a z Googlem roznie bywa.

    No i lubie to, ze automatycznie nagrywa trase, potem mozna sobie
    zobaczyc jak sie pojechalo.

    >Bo okazała się zła? Niby czytasz ale jakoś tak nie dociera. CAPSLOCKA
    >mam włączyć?

    >Hmm, w GM działa to w automacie. To taka różnica jak pomiędzy
    >skrzyniami biegów (aut-manu). GM najpierw może puścić Ciebie objazdem
    >a kiedy Traffic się zmieni to i trasa się zmieni

    Ok, ale jesli wybralem trase "krotka", to czemu ma nagle przelaczyc na
    "szybka" ?

    >lub zaproponuje inaczej a Ty dokonujesz wyboru.

    Tego jeszcze nie doswiadczylem.

    > Na krótkich trasach to często bez znaczenia. Ponadto (co ma związek
    > z ruchem) w zależności w jakich godzinach chcesz pokonywać trasę to
    > wyniki możesz mieć zupełnie inne w wyborze.

    Tak prawde mowiac, to ciekaw jestem na ile GM i inne nawigacje dobrze
    to robia.
    Bo ruch w okolicach celu moze byc inny w zaleznosci od godziny, a
    godzina przybycia nieznana, bo zalezy od wyboru wczesniejszej trasy.
    Ok, mozna to policzyc w planowaniu trasy, ale mam wrazenie, ze lepsza
    jest metoda "wstecz" niz "naprzod".

    Oczywiscie mozna przeliczyc po drodze i zaproponowac lepszy wariant
    ... ale to moze byc juz za pozno.

    >No wiem. U mnie otwieracz do piwa też leży w jednym miejscu.

    Ale tak jakos te popularniejsze/wieksze miejscowosci wyskakuja na
    poczatku listy.
    W innych bywa gorzej.

    >I często nie znaleźć...

    Kiedys sie wykazalem IQ. Stacji PKP trzeba szukac na ulicy "Dworcowa"
    :-P

    >już pomijam całkowicie Street View + opcje widoku z satelity czego AM
    >nie posiada a to bardzo fanie działa.

    Ale SV na androidzie to chyba inna aplikacja ?

    > No OK nie jest tak szybko aktualizowane ale jest również opcją i
    > oczywiście godziny otwarcia danego miejsca. Odpierdala Ci jechać do
    > ZOO lub innego muzeum o 15:48 to masz wyliczenie czy zdążysz przed
    > zamknięciem.

    No to mi odpierdolilo, wypowiedzialem ... i sie zawiesil :-)
    No i na dobre bydle sie powiesilo - zamkniecie i wystartowanie ponowne
    aplikacji nie pomaga.

    >A w czym problem?

    Dzieki, znalazlem. Wydawalo mi sie, ze nie ma.
    Moze pomylilem z inna, moze kiedys nie bylo, moze nie umialem znalezc.

    >Tutaj działa automat w sensie "dynamiczny" i oczywiście użycie mózgu.
    >GM nie skrzeczy "zawróć" w zdefiniowanej odległości do zawracania,
    >czyli np 5km.

    Ja moge zdefiniowac ile km, czy ma to gdzies zaszyte ?

    >Wyznacza nową trasę i tyle.

    No, moze to i wystarczajace, bede chcial, to sam zawroce.
    Choc przydalaby sie informacja ile strace, jesli nie zawroce. Ale tak
    to nie ma chyba w zadnej :-)

    No i ... jak drogi pozwalaja, to ta nowa trasa bez zawracania powinna
    szybko wprowadzic na stara :-)

    Przy czym AM dokladnie tak samo robi. Tylko traffica nie ma - choc i
    na CE jakis tam jest dostepny.

    >Znam wiele miejsc AM że pierdoli trasę jak tylko może.

    Ja z nia czesto jezdze i zazwyczaj jest jednak dobrze.

    >W GM paluchem na mapie sobie przesunę drogę (1-2sek) i mam opcję
    >cofnij a w AM muszę wklepywać punkty przelotowe.

    O Androidzie mowimy ?
    To widac musze sie nauczyc, bo przesuwanie mi nie dziala.

    A w AM dodanie punktu posredniego nie jest takie trudne ... tylko
    zazwyczaj mi sie nie chce - przeciez nie trzeba nic robic, wystarczy
    pojechac w odpowiednia strone, po paru minutach przestanie sprowadzac
    na zla droge :-)

    >Bo to się tyczy głównie sprzętu. Na starym sprzęcie nowa AM mi tak
    >robiła. Za 50m skręć w prawo...a ja już dawno to przejechałem bo
    >procek nie wyrobił i komunikat podał za późno.

    A to jakis strasznie stary sprzet miales.
    Przeciez na CE to AM smigala i na 200MHz 64MB.

    A Android - 1GB, cztery rdzenie az parza, a GM ciagle zawieszona :-)

    >Yanosika używam w tle bo mnie interfejs jako nawigacji drażni no i

    Polepszaja. Powolutku, ale coraz lepszy.

    >oczywiście brak funkcji głosowych. Ale Ty te funkcje olewasz ciepłym
    >moczem bo słuchawki BT nie podłączyłeś więc nie korzystasz :)

    Akurat adres daje sie glosem wprowadzic.
    Nawet dobrze to dziala ... tylko auto trzeba zatrzymac :-P
    Ale adres najlepiej ustawic przed startem, wtedy jest cicho :-P

    >Obie nawigacje działają w tle i się nie kłócą. Możesz sobie nawet
    >pornole ogladać a GM Ci nagle wyskoczy ze strzałką i komunikatem
    >gdzie masz jechać. Ech... czuję się jakbym rozmawiał z osobą, którą
    >ktoś wybudził ze śpiączki po II WŚ i próbował jej wytłumaczyć że jest
    >coś takiego jak telewizja a on mi o niemym, cz-b kinie opowiada, że
    >lepsze.

    Ja tam lubie widziec mape i praca w tle mi absolutnie nie odpowiada.
    A ze ta janosikowa uwazam za znosna, to ja uzywam i tez lubie widziec
    :-)

    No i dotykamy kolejnego problemu - nawigacja moze i dziala, a potem
    ktos dzwoni i nawigacja znika :-)

    I mowisz, ze pokazuje kolejne manewry ikonkami ?

    >No dobra. Widać że nie używasz tego codziennie.

    Tego nie, bo dwie naraz to sie nie mieszcza wygodnie na wyswietlaczu
    :-)

    J.