    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 18:58:46 +0200

    W dniu 2017-07-27 o 17:19, LordBluzg(R) pisze:

    > Aaa, rozumiem, czyli to tak samo jak specjalnie ujebiesz gównem rękę i
    > komuś podajesz a on ci powie że masz rękę od gówna i Ty mu tłumaczysz że
    > to dla kogoś innego było.

    Nie do końca. Tak jak ty piszesz to jest u kogoś kto ma w dupie rozmówce
    i będzie pisać niezgodnie z zasadami bo tak jak mu wygodniej.

    > Sorry nie wpadłem na to.

    Nie tylko na to nie wpadłeś.

    > Jakoś nie zauważyłem opóźnień aktualizacji w GM vs AM i jak wiele osób w
    > tym wątku potwierdzam tylko że traffic czy informacje o
    > utrudnieniach/wypadkach/korkach są znacznie lepsze w GM.

    Ja zauważyłem. Ale zawsze możesz uznać że jak czegoś nie widziałeś
    to nie istnieje.

    >>> głosnomówiącego. Jak ktoś ma ochotę to również kamerki do nagrywania

    > No ok. Nikt Cie nie zmusza do kombajnu. Lubisz proste narzędzia to sobie
    > używaj. Pamiętaj tylko że w w/w przypadku podałem całkiem MERYTORYCZNĄ
    > treść że ten kombajn również zawiera w sobie "młotek" i nie jest w
    > całosci droższy od zwykłego "młotka". Subtelna różnica?

    Droższy niestety jest.

    > Bredzisz.

    > Srania. Po co mi wskazanie czymkolwiek skoro mogę użyć precyzyjnie
    > dźwięku (mowy) w czasie kiedy ty szukasz rysika? Na dodatek obecne
    > rozwiązanie dotyku w smartfonach stało się megalepsze niż na starych
    > urzadzeniach z rysikiem. Najbardziej mnie kiedyś to wkurwiało że palcem
    > nie szło pisać na 3,5'' ekranie i trzeba było użyć rysika, który się
    > gubił albo łamał czy upadał pod nogi.

    A teraz rysik zlikwidowali a nawet jak go sobie dokupisz to nie jest
    dużo dokładniejszy od palca.

    > Czyli już wiesz jak działa dla mnie spacja przed pytajnikiem.
    > Zdumiewające że to załapałeś :)

    Zdumiewające to jest to że też załapałeś a nie potrafisz zastosować.
    Wrodzona tępota czy olewanie rozmówcy? ?
    (Dwa pytajniki celowo)