    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Fri, 28 Jul 2017 00:35:18 +0200

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:old64l$sin$1@node1.news.atman.pl

    > Nie do końca. Tak jak ty piszesz to jest u kogoś kto ma w dupie rozmówce
    > i będzie pisać niezgodnie z zasadami bo tak jak mu wygodniej.
    > Nie tylko na to nie wpadłeś.

    No ok, założę zatem rękawiczki i gazmaskę. W sumie dobrze że mam szybę przed sobą :)

    > Ja zauważyłem. Ale zawsze możesz uznać że jak czegoś nie widziałeś
    > to nie istnieje.

    Huh, podzielisz się wiedzą jakże to lepiej jest w AM na WinCe vs reszta?

    > Droższy niestety jest.

    Hmm, sięgnijmy do źródeł. AM w wresji NA ROK kosztuje 329zł + sprzęt.

    MyPhone 5'' z Android 7 kosztuje 250zł + Areo2 (darmowy internet) 27zł (kaucja) co
    jest droższe?

    > Zdumiewające to jest to że też załapałeś a nie potrafisz zastosować.

    Bredzisz. Dawno temu zmieniłem czytnik. Co jednak ciekawe to podam Ci linka (
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/vw
    vQJvicPN8/VxwEr2gtAQAJ ) i najciekawsze że moja wypowiedź nagle stała się ładnie
    czytelna na tym czytniku ale Twoje spacje przed pytajnikiem nie potrafi skorygować
    żaden czytnik. Ponadto nie zrobiłem tego złośliwie, jak Ty :)

    > Wrodzona tępota czy olewanie rozmówcy? ?
    > (Dwa pytajniki celowo)

    Spróbuj się jebnąć 2x w łeb, też celowo :D
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+