    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 17:19:19 +0200

    W dniu 2017-07-27 o 15:44, RadoslawF pisze:

    > Spacja jest po to aby trolle nie potrafiące napisać nic merytorycznego
    >
    > miały radochę że mogą mi coś zarzucić.

    Aaa, rozumiem, czyli to tak samo jak specjalnie ujebiesz gównem rękę i
    komuś podajesz a on ci powie że masz rękę od gówna i Ty mu tłumaczysz że
    to dla kogoś innego było.

    Sorry nie wpadłem na to.

    > Aktualizację masz tyle razy ile przewidzi producent, no chyba że
    > jedziesz na piratach i co kwartał instalujesz nową wersję z nowym
    > crackiem.
    > Znowu w systemach darmowych aktualizacja map faktycznie przeważnie
    > leży.
    > Taka uroda darmówek.

    Jakoś nie zauważyłem opóźnień aktualizacji w GM vs AM i jak wiele osób w
    tym wątku potwierdzam tylko że traffic czy informacje o
    utrudnieniach/wypadkach/korkach są znacznie lepsze w GM.

    > Można też zrobić sobie cały system komputerowy w aucie.
    > Tyle że to mało użyteczne dla kogoś kto chce informacji jak
    > nie wie gdzie skręcić lub jeśli źle skręci.

    No ok. Nikt Cie nie zmusza do kombajnu. Lubisz proste narzędzia to sobie
    używaj. Pamiętaj tylko że w w/w przypadku podałem całkiem MERYTORYCZNĄ
    treść że ten kombajn również zawiera w sobie "młotek" i nie jest w
    całosci droższy od zwykłego "młotka". Subtelna różnica?

    > Tylko patrzeć jak to ukrócą, bo korzystasz z czegoś za co nie płacisz
    > (nie zajeżdżając do wymienionego marketu).

    Bredzisz.

    > Rysik na starym urządzeniu oferuje to czego nie ma twoje urządzenie,
    > precyzji wskazania.

    Srania. Po co mi wskazanie czymkolwiek skoro mogę użyć precyzyjnie
    dźwięku (mowy) w czasie kiedy ty szukasz rysika? Na dodatek obecne
    rozwiązanie dotyku w smartfonach stało się megalepsze niż na starych
    urzadzeniach z rysikiem. Najbardziej mnie kiedyś to wkurwiało że palcem
    nie szło pisać na 3,5'' ekranie i trzeba było użyć rysika, który się
    gubił albo łamał czy upadał pod nogi.

    > Radzi sobie. Ale źle się czyta teksty wylewające się na cały ekran.

    Czyli już wiesz jak działa dla mnie spacja przed pytajnikiem.
    Zdumiewające że to załapałeś :)
    --
    LordBluzg(R)