-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Date: Tue, 23 Apr 2013 06:26:09 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <kl59i1$9jl$1@node1.news.atman.pl>
References: <kl4m4h$rdj$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-68-176-253.dynamic.chello.pl
X-Trace: node1.news.atman.pl 1366698369 9845 89.68.176.253 (23 Apr 2013 06:26:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Apr 2013 06:26:09 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490108
[ ukryj nagłówki ]On 2013-04-23, Pawel O'Pajak <o...@i...pl> wrote:
>
> Jest sobie radar. Oznakowany, zolciutki, z daleka widac, w ktora strone
> patrzy swym kaprawym chciwym okiem. Wszyscy realizuja program poprawy
> bezpieczenstwa w postaci: normalna jazda 70-90km/h, radar na horyzoncie
> - 50km/h, po minieciu radaru wlaczenie dopalaczy i normalna jazda.
> I to jest zrozumiale, normalne, taki tez przyklad daja policjanci, gdy
> nie jada na sygnale, OK.
> Ale niech mi ktos objasni, czym jest podyktowane takie samo zachowanie u
> kierowcow jadacych w przeciwna (slepa) strone?
> Rozumiem, ze ktos cala Pulawska turla sie te 50, takie hobby, OK, ale
> nie, jedzie te 80, zobaczy FR, gdzie z daleka widac, ze ma ow FR w
> dupie, znaczy sie z tylu takiego goscia, a ten hamuje, mija FR i palnik.
> Jest jakies proste wytlumaczenie tego fenomenu, czy to z gatunku
> "zrozumiec kobiete"?
>
To, ze Ty wiesz jak dziala fotoradar to nie znaczy, ze wiedza wszyscy.
Oni nie rozrozniaja fotoradaru ustawionego na mierzenie ich/drugiego
kierunku, pustego, zaladowanego. Fotoradar to fotoradar, trza zwolnic
a pozniej ogien :-)
To jeszcze jestem w stanie przebolec, ale hamowania przy kazdym FR do 50km/h
nawet jak ograniczenie jest 70-80 juz nie.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.13 09:11 Artur Maśląg
- 23.04.13 09:19 AZ
- 23.04.13 09:29 Artur Maśląg
- 23.04.13 09:40 AZ
- 23.04.13 09:47 Artur Maśląg
- 23.04.13 09:51 AZ
- 23.04.13 10:04 J.F
- 23.04.13 10:08 Marek Dyjor
- 23.04.13 10:09 Marek Dyjor
- 23.04.13 10:10 Marek Dyjor
- 23.04.13 10:42 Artur Maśląg
- 23.04.13 10:58 Artur Maśląg
- 23.04.13 11:38 elmer radi radisson
- 23.04.13 13:04 Pawel O'Pajak
- 23.04.13 13:49 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=