  • Data: 2018-02-11 20:07:21
    Temat: Re: Nauka programowania FPGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/11/2018 8:00 PM, Marek wrote:
    > Można, ja tak mówię podsumowując ostatnie 30 lat jakie mam do czynienia
    > z oprogramowaniem.

    Mam do czynienia z róznej jakości softem zawodowo. Sam na codzień piszę
    w C++. Nie ma możliwości abym mógł choć 1/4 technik zarzadzania jakością
    przenieśc do C bezstratnie. Po prostu to zbyt prymitywny język. W
    doddatku im wieksza apliakcja tym większa szansa że jest napisana w C++
    ponieważ tak jest sensowniej. Znowu to subiektywne poczucie z
    aplikacjami z jakimi mam kontakt na codzień, rownież od środka.

    > Nie miałem na myśli embedded.

    Mozna pisać dobry kod w C ale wydaje się to trudniejsze niż pisanie
    dobrego kodu w C++. Problem tylko że (prawie) nikt nie pisze w C++.
    Zazwyczaj pisze się w C+.