  • Data: 2018-02-11 21:48:11
    Temat: Re: Nauka programowania FPGA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Feb 2018 20:03:50 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > Myślisz że mnie to bedzie jakoś specjalnie martwić że zjada 10W zamiast
    > 2W? Komfort bywa cenniejszy. Pstryk i mam.

    Tylko nie mowmy ze "system startuje".

    Bo on chodzi caly czas, a "goracy start" pochodzi od tego, ze procesor
    jest naprawde goracy :-)

    > Ja nie chcę oglądać co jest na kanale. Ja chce szybko dotrzec 3 kanały
    > wyżej. Tutaj jest z reszta bład projektowy: jakiś misio wykoncypował że
    > przeciez nie po to się klika gora dół żeby nie oglądać co się wyklikało.

    Dla mnie blad projektowy to jest zarzadzanie ta setka kanalow.
    Rzadko mam potrzebe o 3 kanaly nizej/wyzej.

    Poprzedni TV mial fajna funkcje - przelacz na poprzedni kanal.
    Troche dopracowac, zeby to bylo kilka ostatnich kanalow i moze sie do
    czegos nada.

    Albo po prostu przestac placic za kablowke, tylko za jakis serwis
    filmowy, kilka kanalow informacyjnych i szybki internet.

    > W końcu znalazłem wiertła o sensownych parametrach do łupania w betonie
    > bloku z lat 70. Ale kosztowało mnie to sprawdzenie kilku z róznych
    > miejsc. Więc to że można to wiadomo. To że nie mozna "tak po prostu"
    > mnie przeraża.

    > Nie, ono wytrzyma 300. Róznica jest taka że musisz wiertla zmieniać co
    > chwile a takim po prostu pracujesz. Komfort psychiczny tez ma swoją cenę.

    Tylko trzeba je znalezc. A w internecie pelno wiertel, i wszystkie
    "najlepsze".

> [...]
    > kontroli jakości. C++ pozwala to zrobic zupełnie inaczej i w dodatku
    > bezkosztowo. Problem w tym że przecięnego klikacza na '51 nie obchodza
    > jakieś fanaberie o kontroli jakości, on da Zenkowi, Zenek przytaknie
    > głowa i na produkcję. Kto by się tam bawił w coverage czy unit testy, do
    > dla tych hipsterów w rurkach. Efektem czego mój sterownik pieca
    > węglowego wesoło popycha węgiel do retorty jak piec przekroczy 90
    > stopni. Nie, nie pytaj o logikę czy jakiś tam zdrowy rozsądek. Zamiast
    > niej jest certyfikat. I to jakiegos Głównego Urzędu.

    Ale skad wiesz, czy sterownik pisal jakis stary pracownik w C, czy
    mlody zdolny w C++ ?

    J.