  • Data: 2018-02-10 14:24:01
    Temat: Re: Nauka programowania FPGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/10/2018 12:55 PM, s...@g...com wrote:
    > No to teraz trzasnąłeś jak łysy grzywką o krawężnik. Po pierwsze, akurat zajmuję
    się diagnostyką medyczną. Piszesz, że projektowanie jest trywialne wobec
    weryfikacji... Ów Stasiek gapiący się na druty zaprojektował ultrasonograf, który
    oczywiście w swojej klasie powala np. Toshibę (modelu nie podaję z premedytacją). I
    nie jest to tylko subiektywna opinia Staśka. Wracając do tematu schemat/HDL, popatrz
    tutaj:

    > http://imagizer.imageshack.us/a/img923/5962/Pjm3pT.j
    pg

    > To jest demodulator AM.

    Czyli skala migania diodą. A więc nic nie rozumiesz z tego gdzie obenie
    jest rynek EDA.

    > Co to robi?

    Nikt tego nie wie.

    Po pierwsze nie masz specyfikacji i śledzenia wymogów.

    Po drugie nie masz unit testów bądzie jakichkolwiek innych testów
    pozwalających okresli co to NAPRAWDĘ robi.

    Kazdy kto patrzy na kod ktory nie posiada TESTÓW i ma być stosowany w
    medycynie pierwsze co zrobi wyrzuci do koszta. Masz testy? Tak działa
    obecnie świat. Możesz oczywiście groźnie i komicznie tupać nogą
    stawiając słowo honoru ponad fakty.

    Ktoś kto przychodzi do Staska z pytaniem czy może mu zaprojektować
    demodulator AM zakłada że Stasiek poza tym że jest zajebisty ma jeszcze
    dowody formalne na takie twierdzenie. Sporo się zmieniło od czasu kiedy
    Staśki projektowały następne sterowniki zegarków szkolnych.

    > Mam nadzieję, że dasz sobie z tym radę, ale napisz tak szczerze.. Ile czasu zajęło
    Ci zrozumienie powyższego?

    Kompletnie nie rozumiesz o czym tutaj piszę. Mogę Ci przedstawić dowolny
    kawałek kodu z dowolnej dziedziny i tez naprężać mięśnie że nic z tego
    nie pojmiesz. A ty jak zwykle jesteś ignorantem któremu świat uciekł
    kilkanascie lat do przodu i dalej starasz się każdego pouczać o tym że w
    średniowieczu pisali tak a tak. Przegrałeś nascie lat rozwoju EDA, nie
    będziesz już w stanie tego nadgonić. Pozostanie tylko miganie diodami i
    pouczanie na grupach.

    > Taaak... Mentalnie jestem w latach '60:))

    Niz poza pustymi sloganami nie masz aby temu zaprzeczyć. Prawdopodobnie
    to wyniak z faktu że kręcisz się w miniaturowych projektach i nie
    rozumiesz z jakimi problemami musi się zmierzyć Qualcomm produkując
    swoje zabawki.

    > ISOxxxx

    Ani jeden z moich argumentów nie mowi nic o ISO. Aczkolwiek większość
    branż krytycznych przy projektowaniu wymaga wielu ISO a wiele z tych ISO
    to własnie opisy metodyki testowania i projektowania. Nie ma ISO
    mówiącego o kilkunastu Staśkach gapiących sie w druty. Za to znajdziesz
    np. wymogi konkretnego coverage. Nie spelnisz ich i milionem Staśków.
    Właśnie wylądowaleś w niszy migania diodami.

    Nie przypominam sobie aby w firmach EDA wisiały transparenty o
    zajebistości czegokolwiek. Widocznie nie mają tego ISO. Widze natomiast
    ludzi którzy potrafili wyjśc z bycia Staśkami, czasem dużym kosztem, ale
    zawsze z zyskiem.

    > Zeptera są ze stali szlachetnej :))

    Bredzisz już od rzeczy. To w sumie smutne patrzeć na to jak ktoś swoją
    niewiedzę i archaiczne zachowania stara się wypromować jako zalety. Nie
    masz pojecia o rynku EDA. Nie wiesz co się obecnie robi, jakimi
    metodami, jakimi ideami, jakimi skalami. Potrafisz tylko hejtować
    wszystko czego nie ogarniasz. A ogarniasz jak widać niewiele z
    współczesnego świata. Pustka, tylko wiatr świszczy.