  • Data: 2012-02-04 16:33:21
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niezależnie od tego, czym się kolega zamiaruje się zajmować, to wiek kolegi nie
    jest imho żadną przeszkodą.
    Nawet jakby kolega miał nie 30 a 70 lat, to nie widzę problemu. Moja mama >70
    wisi przy komputerze tyle samo co ja - potrzeba jest najlepszym nauczycielem.

    A jeśli okażesz się pojętny tudzież pracowity to możesz spokojnie przegonić paru
    innych.
    Jednym słowem, nie daj sobie robić wody z mózgu, że "za stary jesteś" czy inne
    podobne brednie.

    Mając dzisiaj dostęp do wszystkiego (w sensie podzespołów, informacji, know-how
    itp), czego nie miałem ja
    w młodości (części kupowało się jakie były na bazarze, a pismo było jedno
    "radioelektronik"), masz warunki wspaniałe.
    Wszystko zależy tylko od twoich chęci. Taka jest prawda i koniec tematu :)