  • Data: 2012-02-04 16:09:34
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 16:36:48 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > Nie ma żadnych przeszkód, abyś zaczął uczyć się tych podstaw. Jest dużo
    > książek, stron internetowych, części są dostępne. Potrzeba tylko czasu i
    > cierpliwości, jak do wszystkiego.

    Dokładnie. Elektronika jest fajna i można się nieźle bawić robiąc to i owo.
    Dostępność części i informacji jest jak nigdy w dziejach. Ale chleba raczej
    z tego nie będzie :) Czasy kiedy analizowało się schematy aby na logikę
    wykryć usterkę skończyły się kilkanaście lat temu. Dziś wartość
    naprawionego podzespołu (mobo, TV) jest rzędu kosztów robocizny i
    amortyzacji koniecznego sprzętu, więc naprawy są nieopłacalne. Ludzie
    awarię wykorzystują jako okazję do upgradu sprzętu.
    --
    Jacek