    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)
    Date: Sat, 16 Oct 2010 10:57:22 +0000 (UTC)

    Papkin napisał:

    > O! Jestes bardzo na czasie a glowa pracuje.

    No cóż, jest to zatrważające, że jak ktoś bierze się do sprzedawania
    jakiegoś mózgojeba jako "przedmiot kolekcjonerski", to znaczna część
    społeczeństwa nie widzi w tym niczego nadzwyczajnego. Gdyby statystyki
    opierać wyłącznie o wypowiedzi internetowe, to nawet nie tyle "znaczna
    część", co przytłaczająca większość (zresztą sądzę, że nie całkiem
    bezinteresownie). A jak ktoś coś z tym robi, to jest wielka awantura.

    Natomiast za neutralizację durnych przepisów żarówkowych mało kto się
    zabiera. Już dawno powinny być w sklepach żarówki o mocach 100W, 98W,
    102W itd. przeznaczone do kolekcjonowania. Czuję się gorzej traktowany
    od byle ćpuna. Chyba nie zasłużyłem na to.

    > Nie ma jak mundre przepisy, cos jak z listami do 50g i ominieciem tego
    > syfiastego prawa przy pomocy blaszki - tony dodatkowego zelastwa wozone
    > po kraju (ile ropy idzie na to...) i tony roznoszone przez biednych
    > ludzi... aha ile % blaszek trafia na zlom? Strzelam ze <5%, czyli tracimy
    > jeszcze enerie i czas na wydlubanie z matki natury rud, przerob i przetop,
    > walcowanie +ciecie na docelowe blaszki. Sam zebralem juz z 3kg blaszek
    > inposta, wystawie przed plot i zlomiarze wezma. Inni wala to do kubla
    > i tyle.

    No ale z drugiej strony może mniej mamy przez to demonstrujących
    bezrobotnych walcowników? Najbardziej porypane we współczesnych
    stosunkach społeczno-gospodarczych jest to, że lud (za pośrednictwem
    swoich najwybitniejszych przedstawicieli) potrafi cieszyć się, że
    w wyniku wprowadzenia nowych rozwiązań przybędzie ileś miejsc pracy.
    Noż w mordę, to tak jak ja bym się (indywidualnie) cieszył, że
    w wyniku wprowadzenia genialnego wynalazku jakim jest dziurawe
    wiadro, mam więcej pracy, bo muszę co i rusz ścierać podłogę.
    Pracujemy za dużo, nikt nie umie tego głośno powiedzieć, a stąd
    wiele współczesnych problemów, nieznanych wcześniej ludzkości.

    Jarek

    --
    Czy pamiętasz jak ze mnę tańczyłaś walca,
    Panno, Madonno, legendo tych lat?