  • Data: 2013-01-17 23:42:12
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Myjk,

    > Facet, jedno nie wyklucza drugiego. Idioci się trafiają niezaleznie od
    > natężenia ruchu na drodze i niezależnie od pasa ruchu. Zawsze się znajdzie
    > taki, co chciałby jechać szybciej, a mu inni przeszkadzają.

    Wiesz... Jak masz przed sobą pusto po horyzont, na dwujezdniowej
    drodze bez jakichkolwiek zagrożeń i od 5 kilometrów trzymasz prędkość
    taką samą jak idiota obok na drugim pasie, to faktycznie ten za Tobą może
    dostać piany nie będąc pacjentem szpitala psychiatrycznego.

    Ja ZAWSZE takich, którzy chcą jechać szybciej ode mnie puszczam
    możliwie najmniej dokuczliwie - nie sobie kark złamie, mi nic do tego.
    Nie mam zamiaru bawić się w szeryfa w imię jakiś idiotycznych
    ograniczeń prędkości.
    Nie mam pojęcia, z jakiego powodu on sie śpieszy. Czy goni go popęd
    seksualny czy naprawdę ważna życiowa potrzeba. Ale jak jedzie szybciej
    ode mnie, to na pewno jakiś powód ma. Mi nie ubędzie, jak go
    przepuszczę.

    --
    Best regards,
    RoMan