  • Data: 2009-08-02 18:46:40
    Temat: Re: Następca dla Fuji S602Z
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Aug 2009 20:34:03 +0200, Thomas napisał(a):

    > Biorac pod uwage wymienione preferencje, to pozostalbym przy kompakcie. Co
    > prawda wskazany budzet pozwoliby Ci juz zakupic jakies lustro z w miare
    > dobrym obiektywem. Tylko po co? Az tak duzego skoku jakosci nie dostaniesz.

    Dostanie, jak nie jakości zdjęć to jakości obsługi. Przesiadałem się z
    S602Z na C400D (na początku z kitem) i to było niebo a ziemia w szybkości
    reakcji itp.

    > Moze przy wyzszych ISO bedzie lepiej.

    Wszystko powyżej ISO200 w Fuji było praktycznie nieużywalne, a to co się
    dostawało na najniższym było porównywalne z 400-800 canonowym.

    Fuji było świetnym sprzętem i bardzo je lubiłem ale jak się spóbuje czegoś
    lepszego to niestety wady od razu widać.
    Skoro gabarytowo ma być podobne do Fuji to mniejsze lustrzanki się
    swobodnie łapią (celowo nie podaję modeli bo to już zależy od
    indywidualnych preferencji).

    --
    Kojer