  • Data: 2009-08-02 18:34:03
    Temat: Re: Następca dla Fuji S602Z
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:h54k14$29q$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu przeglądałem tą grupę i po zapoznaniu się z opiniami
    > kupiłem aparat Fuji S602Z. Służył dzielnie aż do teraz (z jakości zdjęć
    > byłem bardzo zadowolony). W związku z tym muszę zakupić nowy aparat i
    > teraz pytanie z prośbą o pomoc. Na co się zdecydować. Budżet maks.
    > 2500PLN. Czy kupić lustrzankę cyfrową (+ jakie dodatkowo obiektywy), czy
    > jednak pozostać przy jakimś kompakcie z super-zoom (raczej coś o
    > gabarytach FUJI niż małpka).
    > Moje preferencje:
    > 1. zdjęcia do albumu (nic bardzo ambitnego)
> [...]

    To moze ja skomentuje tak bardziej ogolnie, nie wskazujac konkretnych
    modeli.
    Biorac pod uwage wymienione preferencje, to pozostalbym przy kompakcie. Co
    prawda wskazany budzet pozwoliby Ci juz zakupic jakies lustro z w miare
    dobrym obiektywem. Tylko po co? Az tak duzego skoku jakosci nie dostaniesz.
    Moze przy wyzszych ISO bedzie lepiej. Tylko jak masz zamiar zdjecia
    pstrykac i tak w trybie AUTO, to IMHO szkoda kasy. Kup jakis kompakcik tak
    do 2k, moze do 1.5k, a zaoszczedzona reszte doloz do jakiegos wyjazdu
    wakacyjnego :)

    Pozdr.
    Thomas