  • Data: 2009-08-02 22:20:12
    Temat: Re: Następca dla Fuji S602Z
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    JonY pisze:
    > A teraz moje uwagi. Aparaty które po przestudiowaniu netu wchodzą pod uwagę
    > (wszystkie chwalone)
    > 1. Fuji S100fs - zostaję przy marce z którą mam pozytywne doświadczenia (+
    > karta SD, - akumulator firmowy)
    > 2. Canon SX1is/SX10is - (+SD, +akumulatory, co do minusów to jeszcze nie
    > wiem) tu znak zapytania co do modelu, filmy mi nie są potrzebne więc chyba
    > tańszy z nich
    > 3. Olympus E-520 set z dwoma obiektywami - (- ilość sprzętu do noszenia, czy
    > mi i żonie się będzie chciało "bawić" z obiektywami)

    to zerknij na to zbiorczo
    http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?met
    hod=sidebyside&cameras=fuji_finepixs100fs%2Ccanon_sx
    1is%2Ccanon_sx10is%2Coly_e520&show=all

    patrzac na parametry, SX1 IS wypada chyba lepiej niz fuji, sporo lzejszy
    (a to naprawde ma znaczenie), wiekszy zoom (chc dla mnie to w sumie
    niewielki plus), lepsze filmiki (jezeli jest to istotne), zwykle baterie
    AA (dla mnie plus)
    Olympus ciezko porownywac, bo to lustrzanka

    generalnie - popatrz na sample (ale uzytkownikow, nie marketingowe) i
    zdecyduj :)

    Sierp