    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Narzekamy ze drogo...
    Date: Wed, 02 Aug 2017 00:36:31 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2017 o 21:48 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Popadasz ze skrajności w skrajność. Z 600km to chyba zrobisz na pełnym
    > baku? To co za problem zatankować co 300-400km? Przecież to i tak trzeba
    > wysiąść się wysikać, poruszać, zjeść...cokolwiek przy takim dystansie.

    600 km to jest dystans, który zazwyczaj robię bez przerwy - to jest raptem
    4,5-5h jazdy.
    Ani mi, ani mojej rodzinie nie chce się po 5h sikać ani jeść.

    Jechałem raz ze znajomymi na południe. Ledwo ujechaliśmy 200km oni już
    zarządzili postój na popas, po kolejnych 150km następny postój.
    Rozłączyliśmy się w trasie - nie da się przejechać zaplanowanych 1700km w
    ten sposób jednego dnia. Albo się jedzie, albo biwakuje.

    Sytuacje są różne, ze dwa lata temu na A7/A9 we Francji (w stronę
    Hiszpanii) był korek od Lyonu do bramek przed Hiszpanią. Zobacz sobie na
    mapie jaki to dystans. Ci co nie mieli pełnego baku za Lyonem stali na
    pasach awaryjnych i czekali na dowóz paliwa.

    TG