  • Data: 2017-08-02 18:05:33
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-08-2017 o 17:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jak mam jechać "objazdówkę" - to jadę stosownie do objazdówki.
    > Jak mam się sprawnie przemieścić z pkt A do B - to robię to możliwie
    > najszybciej, bez zbędnych przestojów - co jest najmniej męczące dla mnie
    > i moich pasażerów.

    Próbowałeś kiedyś inaczej?
    Bo ja tak - i od tego momentu nie chcę nawet słyszeć o całodziennym
    wiezieniu się samochodem.
    Gdybym potrzebował tego typu pseudoatrakcji, zostałbym kierowcą tira.

    Również kilkugodzinne zwiedzenie czegoś (codziennie) po drodze, albo
    wizyta w termach, wydaje mi się o niebo bardziej atrakcyjne niż gnanie
    na łeb na szyje, żeby tylko następnego dnia od rana uwalić się gdzieś na
    plaży i tak spędzić cały kolejny tydzień, nie wspominając o dwóch.

    No bo jeśli i tak miałbyś coś zwiedzać - to czemu akurat nie po drodze?