  • Data: 2010-01-10 00:23:37
    Temat: Re: Naprawa a samochod zastepczy
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sat, 09 Jan 2010 23:01:12 +0100, osobnik zwany Kazik
    wystukał:

    > Przeciez kazdy pisze ze nie wie.
    > Nie musi istniec podstawa prawna do wysuniecia roszczen pokrycia kosztow
    > auta zastepczego wobec salonu. Oczywiscie kosztow w ramach zdrowego
    > rozsadku.

    roszczenia to możęsz sobie wysuwać. Najwyżej Cię oleją i będą mieli
    niezły ubaw.

    > Salon nie dotrzymal warunkow umowy, przez co piekarz nie byl w stanie
    > rozwiezc chleba. Gdyby dotrzymal warunkow to takiej sytuacji by nie
    > bylo.

    albo piekarz źle traktował drzwi i je zepsuł

    > Inny przyklad: Umawiasz sie z PKP ze przewioza Twoich pracownikow na
    > impreze, PKP daje ciala, bierzesz taksowki i obciazasz ich kosztami.

    ROTFL

    > Oczywiscie nie jestem prawnikiem i o takie rzeczy warto sie pytac na
    > pl.soc.prawo.

    To możę sprawdź co piszesz zanim to zrobisz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?