  • Data: 2010-01-09 23:01:12
    Temat: Re: Naprawa a samochod zastepczy
    Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > Może łaskawie podaj przepisy, do których się odnosisz, [...]

    Przeciez kazdy pisze ze nie wie.
    Nie musi istniec podstawa prawna do wysuniecia roszczen pokrycia kosztow
    auta zastepczego wobec salonu. Oczywiscie kosztow w ramach zdrowego
    rozsadku.

    Salon nie dotrzymal warunkow umowy, przez co piekarz nie byl w stanie
    rozwiezc chleba. Gdyby dotrzymal warunkow to takiej sytuacji by nie bylo.

    Inny przyklad: Umawiasz sie z PKP ze przewioza Twoich pracownikow na
    impreze, PKP daje ciala, bierzesz taksowki i obciazasz ich kosztami.

    Oczywiscie nie jestem prawnikiem i o takie rzeczy warto sie pytac na
    pl.soc.prawo.