    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Date: Fri, 21 Jul 2023 18:32:52 +0200

    On Fri, 21 Jul 2023 17:41:30 +0200, Shrek wrote:

    > To chyba po tomasikowemu, bo tłumaczą że ma ponoć być kluczowym
    > świadkiem. W jaki sposób jego zeznania miałyby być kluczowe?

    I po co?

    Kluczowe to tu moze być czy wiedzieli, ze kierowca pijany - bo wtedy
    mniejsze odszkodowanie sie nalezy, i na kogo zarejestrowane auto ...
    jak na matkę, a prowadził syn i się zabił, to należy sie odszkodowanie
    z OC ?

    A jak nie syn, tylko znajomy prowadził?

    > I ma rację:P

    > Przez dwupasmówki nie wolno.

    To sie muszę doszkolić :-(

    > Ślizgał się wcześniej a szacowana prędkość to 120-150. Choćby się zesrał
    > to coś by wyjebał, bo przecież z tą prędkością nie skręci o 90 st.

    Ale zwolnic troche powinien.

    > To akurat da się wyjaśnić - "biały śnieg potrafi pięknie prostować drogę"
    >
    > Mam na myśli tego trzeźwego co wsiadł do samochodu z tak naprutym
    > kierowcą pozapierdalać po mieście.

    Ale w jakim sensie " żadnej tragedii nie było" ?
    Działania rozmyślne, a nie tragedia?

    J.