eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
  • Data: 2024-09-09 20:00:30
    Temat: Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-09-09 19:03, Pixel(R)?? wrote:

    > Pff, swojego czasu miałem w aucie CB i zrobiłem sobie "dopałkę" 1kW na
    > ruskich KT. Zapalałem nawet zgaszone TV w okolicznych domach a kiedy
    > przejechałem się na jakiś parking i gwizdąłem w mikrofon, to wszystkie
    > alarmy wyły :D
    >
    > Dyskoteka była na całe ulice...najbardziej wkurwiałem taryfiarzy bo im
    > dusiło radia w promieniu 1km

    Mnie kiedyś znajomy (połowa lat 90-tych) pożyczył CB-Radio (jakiś
    MIDLAND/ALAN 18, czy 28-my - już nie pamiętam nawet, chyba 18-tkę), ale
    bez dopałki + antenę samochodową z podstawą magnetyczną. I tak stało to
    to na biurku w pokoju, antena przy uchylonym oknie kawałek dalej + jakiś
    spory zasilacz do tego. Głównie do nasłuchu, ale gdy się chciało pogadać
    to wciśnięcie nośnej powodowało pasy i przesunięcia obrazu w telewizorze
    w dużym pokoju w mieszkaniu (grube ściany, z żelbetem). I oczywiście
    jakieś inne pewnie też, o których nawet mogłem nie wiedzieć. A on miał u
    siebie w 11-piętrowym bloku z mieszkania na parterze przewód antenowy do
    CB poprowadzony do anteny na dachu.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne