eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
  • Data: 2024-09-10 01:42:54
    Temat: Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Nocusz, czas zacząć w piwnicy budowę przenośnego EMP :D

    Był taki, może nie z EMP, ale też ciekawe, ale go zamknęli.

    https://abcnews.go.com/US/man-build-ray-weapon-kill-
    muslims-sentenced-prison/story?id=35807538

    https://www.justice.gov/opa/pr/new-york-man-sentence
    d-30-years-plot-kill-muslims

    A pomysł ciekawy...

    > Ja mam diesla jakbyco :D

    Ja też, ale i tak potrzebuje prądu, chociażby żeby sterować wtryskami. I
    pewnie całą masą innych niepotrzebnych rzeczy.

    > ale mogę kupić takiego "bez prądu" :D Kiedyś miałem, w sensie, że nie
    > potrzebował prądu stricte do jazdy...znaczy taki prosty był.

    Mniej rzeczy, które mogą się zepsuć :)

    > ...ale tak nawiasem, ostatnio pisze się o
    > hackowaniu/wirusowaniu...ładowarek do elektryków, gdzie można dostać się
    > nawet do auta przez ładowarkę i sporo nabroić:)

    io byś chciał hakować? :D

    --
    Pracownicy fabryki klejów, farb i lakierów wracali do domu przez
    gadający las.