eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
  • Data: 2024-09-09 23:16:35
    Temat: Re: Napięcie w gniazdku na wszystkich żyłach po wyłączeniu bezpieczników - zgłaszać do elektrowni?
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2024 o 20:18, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 09.09.2024 o 20:00, Krystek pisze:
    > [...]
    >
    > To teraz sobie wyobraź ten efekt zwielokrotniony na małe osiedle/kilka
    > ulic. Pamiętam też, że "wciskając nośną" (nadawanie) na antenie
    > samochodowej Santiago 1200
    > https://allegro.pl/oferta/sirtel-santiago-1200-anten
    a-cb-
    > montazowa-191cm-kabel-4-2m-wersja-2024-15919825308
    >
    > (najdłuższa i najlepsza na tamte czasy) jeśli ktoś kluczykiem przesunął
    > po antenie...to generowało iskry jak ze spawarki :D
    > Kopało? Niekoniecznie :)

    ...pamiętam też moment, kiedy stałem pod drewnianym kościołem w
    odległości 50m w niedzielę w jakiejś wiosce i nie patrzyłem wtedy na
    zegarek...kiedy wybiła godzina :30/podniesienie, to zamiast słów
    kaznodziei: Oto ciało Chrystusa, które...wygenerowało się w głośnikach
    kościoła: KURWA JACHU! CHUJU PRZEBRZYDŁY, ODEZWIJ SIĘ KURWA JAK CIĘ
    WOŁAM! i zobaczyłem w lusterku wstecznym, kilku tubylców jak ze
    sztachetami zbliżają się do mojego Passata wypadając z kościoła z
    dziwnym wyrazem twarzy. Z początku nie rozumiałam jak szybko opanowali
    te sztachety/rurki i to, że to pochodzi ode mnie w sensie, że mnie
    namierzyli... z poprzednich wołań. Nic z tego, filmy z Hollywood tutaj
    nie działają w polskim horrorze a mój rozrusznik odpalił natychmiast i
    spierdoliłem w kłębach kurzu, ratując tylną klapę/szybę i lusterka na
    odcinku kilku metrów :) Nocusz, kościoły powinny mieć filtry na takie
    zakłócenia ale nie mają, do dzisiaj :)
    Sporo by pisać na tematy zakłóceń ale zdarzyło mi się sporo takich
    zdarzeń :)

    Dowiedziałem się o tym jakiś czas później, bo "mszalec"/kolega mi zdał
    relację, co się wtedy w kościele odjaniepawliło :) Byłem Bogiem przez
    chwilę a część kościoła miała "banana" na ryju :) Stare, dobre czasy.
    --
    Pixel(R)??