eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaNapęd pneumatyczny posuwisto zwrotnyRe: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!
    border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <r6c5c9$7gl$1$Jacek@news.chmurka.net> <r6c8jb$oh3$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <r7022j$lqs$1$Jacek@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Tue, 14 Apr 2020 02:24:09 +0200
    Message-ID: <1xwuld10vy310.194s6yxamfbt1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1586823845 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 82.143.187.50:63149
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44157
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 12 Apr 2020 23:56:03 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan Jacek napisał:
    >>> Jacek musi odkryć trzydrożny-dwupołożeniowy zawór pneumatyczny,
    >>> przełączany popychaczem na tłoczysku siłownika. tiny.pl/7q5m1
    >> No tak, ale lokomotywa parowa ma sporą bezwładność, a u mnie nie
    >> ma żadnej, więc zawór mi się poruszy i zostanie w położeniu pół
    >> na pół i na tym koniec.
    >
    > Lokomotywa jest marnym punktem odniesienia, a bezwładność nie ma
    > tu nic do rzeczy. Tysiące takich pneumatycznych siłowników w wielu
    > instalacjach na całym świecie porusza się wte i nazad -- i ani myśli
    > zatrzymać się bez przyczyny w położeniu pół na pół.

    Bo sa sterowane rozbudowanym ukladem, czesto elektrycznym.

    Najprostszy przyklad masz w samochodzie - serwo wspomagania hamulcow,
    no wlasnie - serwo, nie oscylator hamulcowy.

    Rysunek Konrada w zasadzie nie zawiera zadnego rozwiazania.

    Trzeba to zrobic np tak jak WM narysowal - a i tam, jak bezwladnosci
    zabraknie, to stanie w polowie zmiany, bo odetnie sterowanie cylindra.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: