    From: "User" <U...@U...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <4cc07060$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <i9prh9$juq$1@news.onet.pl>
    <4cc07224$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@r...power.pl>
    <4cc07939$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    <6na5i89ml5w8$.dlg@rower.power.pl>
    <4cc17172$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc178d9$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc17b1e$0$21009$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc18e0e$0$21008$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc18f54$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc19241$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc19b90$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
    <i9sm38$5hb$1@inews.gazeta.pl>
    <4cc1e0e5$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc2d25c$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc2d7ec$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc2e2a9$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
    <ia3non$bas$1@inews.gazeta.pl>
    <4cc58bb1$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cc58ea5$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <ia443f$jmp$1@atena.e-wro.net>
    Subject: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Date: Mon, 25 Oct 2010 16:46:58 +0200

    > A testuj raczej przy podłączonej tylko jednej stacji.

    Wiem, ale to chodziło tylko o samą taśmę, a przyczyna poprzedniego błędu
    była bardzo prawdopodobna i się potwierdziła.

    > A wyłączyłeś tylko samą stację dyskietek, czy cały kontroler FDD?
    > Bo tu jest analogicznie jak z twardymi dyskami. Jak sie wyłączy rozpoznawanie HDD w
    biosie, to Windows sam sobie znajdzie dysk,
    > ale jak sie wyłączy w biosie cały kontroler HDD, to windows oczywiście już nie
    znajdzie dysku.

    Tylko stację dyskietek - jako disabled

    > Zdaje się że jeśli to standardowe dyskietki 5,25" (bez tego zwiększania pojemności
    o którym pisał sTav), to wystarczy ustawić
    > tylko f::faktor na "1" (czyli 1.2 MB). Wtedy program, wiedząc że to stacja 5.25",
    załaduje standardowe wartości heads, sectors i
    > tracks. Ale być może program nie robi tego automatycznie i trzeba mu będzie jednak
    podać te 3 parametry.

    Tak, te 3 wielkości mają same się ustawić przy podanym f, ale gdyby nie zadziałało
    Ponadto nie wiem jak ustawić żeby były akceptowane oba rodzaje dyskietek 5,25",
    te sformatowane jako 360 KB i te 1,2 MB. Być może trzeba będzie je podzielić
    na 2 grupy i dla każdej ustawić parametr f inaczej.

    Dziękuję i pozdrawiam
    User